dopalacze

1. Data: 2010-10-11 22:59:10

Temat: dopalacze
Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem się z informacją, że niektóre leki dopuszczone do obrotu
zastosowane w dużej dawce są równie "skuteczne" co dopalacze.
Co na to specjaliści farmakolodzy kontra politycy?

Feromon

2. Data: 2010-10-12 09:09:13

Temat: Re: dopalacze
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-10-2010 o 00:59:10 Feromon <f...@w...pl> napisał(a):

> Spotkałem się z informacją, że niektóre leki dopuszczone do obrotu
> zastosowane w dużej dawce są równie "skuteczne" co dopalacze.
> Co na to specjaliści farmakolodzy kontra politycy?
>
> Feromon

Dopalacze jak wiemy mogą kupić wszyscy - w tym nieletni.

Niektóre leki są tylko na receptę, a niektóre wręcz jedynie do obrotu
wewnątrz szpitali.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

3. Data: 2010-10-13 14:13:23

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-12 00:59, Feromon pisze:
> Spotkałem się z informacją, że niektóre leki dopuszczone do obrotu
> zastosowane w dużej dawce są równie "skuteczne" co dopalacze.
> Co na to specjaliści farmakolodzy kontra politycy?
>
> Feromon

tak, możesz naćpać się pseudoefedryną, którą zawiera SUDAFED. Działanie
podobne do efedryny, z której można otrzymać amfetaminę :)
Ale te "rewelacje" to znają wszystkie dzieciaki z podwórka.

4. Data: 2010-10-14 22:16:29

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-13 16:13, Diabełson pisze:

> tak, możesz naćpać się pseudoefedryną, którą zawiera SUDAFED. Działanie
> podobne do efedryny, z której można otrzymać amfetaminę :)
> Ale te "rewelacje" to znają wszystkie dzieciaki z podwórka.

Ja stara jestem i nie znam się. Nawet nie wiem co to te dopalacze.
Gdzieś ostatnio czytałam, że jakiś student po dopalaczu usnął w
bibliotece i miał straszny wzwód :D
Pokazywali w telewizji jakaś panią, która kupila jedną tabletkę i
reporterowi powiedziała, że ją sobie podzielą z mężem na pół. Fajne :-)

--
animka

5. Data: 2010-10-19 07:06:30

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 00:16, animka pisze:

> Ja stara jestem i nie znam się. Nawet nie wiem co to te dopalacze.
> Gdzieś ostatnio czytałam, że jakiś student po dopalaczu usnął w
> bibliotece i miał straszny wzwód :D

ale co to znaczy straszny w tej kategorii?

GB

6. Data: 2010-10-19 07:17:55

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19-10-2010 09:06, GB pisze:

> ale co to znaczy straszny w tej kategorii?

Miał wzwód a nie miał jak spożytkować.
Więc straszny :-)

--
Maddy

7. Data: 2010-10-28 18:15:07

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feromon <f...@w...pl> napisał(a):

> SpotkaĹ&#65533;em siÄ&#65533; z informacjÄ&#65533;, Ĺźe niektĂłre leki dopuszczone
do obrotu
> zastosowane w duĹźej dawce sÄ&#65533; rĂłwnie "skuteczne" co dopalacze.
> Co na to specjaliĹ&#65533;ci farmakolodzy kontra politycy?
>
> Feromon

Jasne wystrarczy wypić kilka tabletek bisakodylu i zzwijasz się po kilku
godzinach w łazieńce

Jak pomóc dziecku mówić?
Regularne łykanie szałwii (anty-potliwość) a wypryski ?
Psycholog - Bielsko-Biala
Kwiaty,uczulenie,tlen itd
Wścieklizna - uleczalna czy nie