dotacje unijne

1. Data: 2006-01-30 15:58:43

Temat: dotacje unijne
Od: "lajtmam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chciałam prosić o pomoc, kontakt, informacje, osoby, które strały się
o dotacje z funduszy strukturalnych UE na rozkręcenie własnego biznesu,
szczególnie dotyczącego rękodzieła...
Z góry za wszelki głosy dziękuję!
Zdjęcia niektórych moich prac można obejrzeć pod adresem www.narzuty.com

2. Data: 2006-01-30 16:37:24

Temat: Re: dotacje unijne
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cudne prace

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2006-01-30 16:42:18

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się
> o dotacje z funduszy strukturalnych UE na rozkręcenie własnego biznesu,

chylę czoła - piękne pracy i ile w nich serca :)

Magda

4. Data: 2006-01-30 16:42:41

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena napisał:
> cudne prace

czy ja tak przypadkiem nie ogladalam Cie jak szyjesz w tvp2?
w pytaniu na sniadanie?
tak taka pani tez takie cuda tworzyla
pozdrawiam kasias

5. Data: 2006-01-30 17:49:24

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde, wiem że nie o to pytałaś, ale nie mogę się oprzeć, żeby nie napisać,
że szczęka mi opadła i mowę mi odjęło jak zobaczyłam te narzuty.
Niedościgniony wzór dla mnie. Przepiękne! Zwłaszcza te z kwiatowymi motywami
mi się ogromnie podobają. Cuda!

Joe

6. Data: 2006-01-30 18:26:20

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za słowa uznania! W Pytaniu na sniadanie to nie byłam ja :-)
Jestem mlodsza trochę od pani Jankowskiej, no i do telewizji nie udało mi się
jak dotąd wskoczyć :-))Pozdrawiam!

7. Data: 2006-01-30 18:30:22

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kurdę, dzięki Joe za te miłe słowa, bardzo to skrzydeł dodaje do dalszej
pracy :-)Pozdrawiam.

8. Data: 2006-01-30 19:11:37

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
w kwestii funduszy: możesz pozyskać dotację na "rozkręcenie własnego
biznesu, szczególnie dotyczącego rękodzieła" (dodam, że pięknego
rękodzieła :), jednak należy wpierw spełnić odpowiednie warunki.
Obecnie fundusze są na wyczerpaniu, niemniej można jeszcze skorzystać ze
środków programu ZPORR, Działanie 3.4. Mikroprzedsiębiorstwa. Termin
składania wniosków oraz wiadomości na ten temat znajdziesz na stronie
internetowej urzędu marszałkowskiego w Twoim województwie.
Ogolne warunki to:
- Przede wszystkim powinnaś miec zarejestrowaną działalność gospodarczą, nie
dłużej niż 3 lata. Poza tym musisz być mikroprzedsiębiorcą, tzn. ogólnie
rzecz ujmując zatrudniać do 10 osób średniorocznie;
- dofinansowanie polega na zwrocie (od 30 do 65 %- w zależności skąd
pochodzisz)poniesionych przez Ciebie kosztów. Musisz więc wpierw sama
sfinansować wszystko, dlatego powinnaś wykazać, że dysponujesz odpowiednimi
środkami (może być np. kredyt)
- wartość dofinansowania mieści się od 5 000 &#8364;- 50 000 &#8364;
- w ramach projektu możesz kupić np. komputer ze specjalnym oprogramowaniem
(np. wzorów artystycznych), maszynę do szycia etc.

Jest jeszcze więcej takich szczegółów, ale nie ma tu miejsca na ich
rozstrząsanie. W razie pytań służę pomocą na privie.
Pozdrawiam
Ketaide

9. Data: 2006-01-30 19:37:11

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedź i informacje, "naprowadzające".

10. Data: 2006-01-31 07:28:11

Od: "basik b...@p...onet.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja też trochę nie na temat, prace przecudne:) jestem nimi po prostu
zauroczona :) Mam pytanie, czy można gdzieś kupić Twoje prace? Pozdrawiam
Basia

kilka sweterków - link
Prośba-Precious Moment
sabrina 2/2006 pa ruski
[OT] Tylko dla tych o mocnych nerwach :-)
Frotowe nici