dowcip

1. Data: 2001-09-28 08:49:54

Temat: dowcip
Od: "Katarzyna Kuć" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczytuję tę grupę dość długo i chyba dalej będę podczytywać. Pozdrawiam
Was i podsyłam dowcip tematyczny (świeżo skopiowany)

Chorobliwie nieśmiały chłopak dostrzegł przy barze piękną dziewczynę. Przez
godzinę zbierał się, wreszcie podszedł do niej i zapytał cicho:
- Czy możemy chwilę porozmawiać?
Dziewczyna popatrzyła na niego i wrzasnęła:
- Nie! Chcę się z Tobą przespać!!!
Wszyscy w knajpie zamilkli i zaczęli im się przyglądać. Przerażony chłopak
wrócił chyłkiem do stolika. Po chwili dziewczyna podchodzi do niego i
przeprasza:
- Jestem studentką psychologii i badam jak ludzie zachowują się w
kłopotliwych sytuacjach.
Na to chłopak ile sił w płucach:
- Dwie stówy Ci wystarczą?!!!

Katarzyna

1. Data: 2001-09-28 20:30:20

Temat: Re: dowcip
Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dobre, dobre :)

--
Strix (s...@p...com)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

1. Data: 2001-09-28 21:15:58

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kuć" napisał(a):

> [...]
> godzinę zbierał się, wreszcie podszedł do niej i zapytał cicho:
> - Czy możemy chwilę porozmawiać?
> Dziewczyna popatrzyła na niego i wrzasnęła:

Nierozumiem czemu chlopak odszedl jak kobieta zaproponowala mu stosunek... to
takie dziwne niespotykane... a moze to mial byc dowcip abstrakcyjny//////
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-29 12:10:46

Od: E. Kunze <e...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Sep 2001 10:49:54 +0200, "Katarzyna Kuć"
<a...@s...com.pl> wrote:

> [...]
>godzinę zbierał się, wreszcie podszedł do niej i zapytał cicho:
>- Czy możemy chwilę porozmawiać?
>Dziewczyna popatrzyła na niego i wrzasnęła:

Pamietam te odpowiedz jako (glosno):
- Co! Ze mna przespac? Cholera jasna!

> [...]
>przeprasza:
>- Jestem studentką psychologii i badam jak ludzie zachowują się w

I tu pamientam (glosno):
- Co? Sto dollarow?

Pozdrawiam z Niemczech
Eb