drętwieje mi lewa ręka, boli lewy bark, odczuwam mrowienie w palcach

1. Data: 2003-09-30 18:39:54

Temat: drętwieje mi lewa ręka, boli lewy bark, odczuwam mrowienie w palcach
Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę Was o jakieś informacje, czy jest się czym niepokoić????

Dariusz Smus
s...@i...pl

2. Data: 2003-10-01 09:30:44

Od: "Wujek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę Was o jakieś informacje, czy jest się czym niepokoić????
>

> Dariusz Smus
> s...@i...pl

wygląda na kręgosłup szyjny. Jest się czym niepokoić. Neurolog wszystko Ci
wyjaśni.

Pozdro.

3. Data: 2003-10-01 09:37:46

Od: "PM" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę Was o jakieś informacje, czy jest się czym niepokoić????
>

> Dariusz Smus
> s...@i...pl

Wskazana wizyta u lekarza, RTG kręgosłupa szyjnego a jak będzie trzeba to i
rezonans.
Coś najprawdopodobniej jest nie tak w odcinku szyjnym kręgosłupa.
NIe należy tego lekceważyć.
I bez konsultacji z lekarzem NIE IŚĆ do ŻADNEGO KRĘGARZA !!!

POzdrawiam

Wybuch Tlenowy a Zapalenie
SMA
Medokaina (?) - co to za preparat?