dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?

następny post »
From: "bartek" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?
Date: Wed, 17 Dec 2008 12:38:56 +0100

witam od jakiegos czasu, mam problem z lewa i prawa reka.

dretwieja mi 2 palce najmniejszy i ten zaraz po nim w lewej rece.
w nocy najczesciej.

ostatnio zauwazylem ze jak spalem na plecach bez poduszki bylo ok, jak tylko
dalem ja po glowe po chwili zaczely dretwiec palce,

i taka sytuacja majac zdretwiale palce wywalam poduszke klade sie na brzuchu
bez poduszki i po chwili jest ok.

czy to moze byc ucisk ktoregos z kregow?

pracuje jako ph duzo jezdze to moze miec wplyw, a nawet podejrzewam ze ma.
Generalnie jestem aktywny sportowo (silownia, skakanka, troche boksu, ruch
jest..)

kolezanka mowila zeby zrobic badanie cholesterolu, inna zeby brac magnez i
potas...

ja osobiscie chce isc do masazysty aby moze ponastawial kregoslup jak cos
jest albo na akunpunkture????