drewniana półeczka na drobiazgi

1. Data: 2008-10-01 17:32:47

Temat: drewniana półeczka na drobiazgi
Od: "Stryjenka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Potrzebuję kupić drewniane półeczki na drobiazgi . Wyglądające jak...
szuflada z małymi przegródkami.
Coś na kształt pojemników - segregatorów na śrubki i gwoździe. Znalazłam,
ale plastikowe, a ja szukam drewnianych.
Może któraś z Was, moje drogie Panie zna jakiś sklep internetowy z czymś
takim, bo ja szperam, szperam i nic wyszperać nie mogę...
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Stryjenka

2. Data: 2008-10-01 18:29:27

Temat: Re: drewniana półeczka na drobiazgi
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stryjenka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czymś
> takim, bo ja szperam, szperam i nic wyszperać nie mogę...

Taka:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60034295 ?

3. Data: 2008-10-01 19:11:08

Od: "Stryjenka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka:
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60034295 ?

Nie, nie taka. Ta jest zamknięta - nie widać tego, co jest w środku.
Ja potrzebuję mniej więcej coś takiego, tylko zminiaturyzowane i nie ażurowe
a z zabudowaną tylnią ścianą.
http://www.allegro.pl/item443425399_regal_r1_wys_24h
_wyprzedaz_zobacz.html

4. Data: 2008-10-01 19:37:59

Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie taka. Ta jest zamknięta - nie widać tego, co jest w środku.
> Ja potrzebuję mniej więcej coś takiego, tylko zminiaturyzowane i nie
> [...]
to może taką da się przerobić
http://www.drewlandia.com.pl/pokaz_produkt.php?idpro
d=693

5. Data: 2008-10-02 10:57:24

Od: "wrotka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Potrzebuję kupić drewniane półeczki na drobiazgi . Wyglądające jak...
> szuflada z małymi przegródkami.

http://www.allegro.pl/search.php?string=p%C3%B3%C5%8
2ka&category=5&category=54021
i z tego np.
http://www.allegro.pl/item440622207_kratka_polka_24x
16cm.html

o to chodziło? Kiedyś widziałam na allegro takie z większą ilością
przegródek, trzeba sprawdzać co jakiś czas.

Pozdrawiam,
wrotka

6. Data: 2008-10-02 15:45:32

Od: "Stryjenka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> o to chodziło? Kiedyś widziałam na allegro takie z większą ilością
> przegródek, trzeba sprawdzać co jakiś czas.

Kocham Was, jesteście jak zwykle niezawodne a Wrotka jest... mistrzynią
świata :)

Dziękuję pięknie, o to chodziło!

Pozdrawiam serdecznie

Stryjenka (niebotycznie uszczęśliwiona)

[szycie] kapelusz grzybka na dzien jesieni
ocieplaczek Doroty Gardias...
kurtka
szydełkowy wianuszek
nowy card shop