drozdze?

1. Data: 2003-03-24 20:16:23

Temat: drozdze?
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy warto pic np co drugi dzien niewielka ilosc drozdzy rozpuszczonych we
wrzacym mleku.slyszalem ze sa warosciowe i znajduje sie w nich wiele
witamin.Jednak w internecie nie moge na ich temat zbyt wiele znalezc.

2. Data: 2003-03-26 20:01:59

Temat: Re: drozdze?
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy warto pic np co drugi dzien niewielka ilosc drozdzy rozpuszczonych we
> wrzacym mleku.slyszalem ze sa warosciowe i znajduje sie w nich wiele
> witamin.Jednak w internecie nie moge na ich temat zbyt wiele znalezc.

Z ta iloscia witamin, to bym nie przesadzal. Sa to glownie witaminy z grupy
B, czyli wspomagajace uklad nerwowy i trawienny (ale jak chcesz lepsze ich
zrodlo, to zafunduj sobie kompleks witamin B). Drozdze dobrze robia na skore
(czesciowo tez na wlosy i paznokcie, bo zawieraja troche biotyny), wiec
jesli masz jakies problemy skorne (albo chcesz miec ja po prostu odzywiona)
to spokojnie mozesz w tym celu je zazywac. Jednak musialbys je wcinac
codziennie i na pierwsze efekty czekac pewnie okolo dwoch miesiecy. Zapytaj
w aptece o drozdze (kiedys bralem, ale nie pamietam nazwy), bo te spozywcze
(bo o nich mowisz, jak rozumiem) to nie jest najlepszy pomysl. Szybko
wysychaja, nie wiadomo w jakich ilosciach je brac i czy tak naprawde nadaja
sie do bezposredniego spozycia (znaczy czy sa 100% bezpieczne).

/havelock

3. Data: 2003-03-27 18:55:00

Temat: Odp: drozdze?
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> B, czyli wspomagajace uklad nerwowy i trawienny (ale jak chcesz lepsze ich
> zrodlo, to zafunduj sobie kompleks witamin B).

Kompleks to sztuczne witaminy a drozdze to naturalne.
Nie widzisz róznicy?

> musialbys je wcinac
> codziennie i na pierwsze efekty czekac pewnie okolo dwoch miesiecy.

hmmm....ja brałem je przy bólach korzonkowych i efekty są zwykle po 3
dniach, nie wiem jak ze skórą ale podejrzewam, że troche dłużej trzeba
czekac na efekty

> spozywcze to nie jest najlepszy pomysl. Szybko
> wysychaja, nie wiadomo w jakich ilosciach je brac i czy tak naprawde
nadaja
> sie do bezposredniego spozycia (znaczy czy sa 100% bezpieczne).

ja stosowałem spożywcze 10 dkg /czasem 5/ zalewając wrządkiem w szklance -
raz dziennie /wyjatkowo 2 razy/
Madab

4. Data: 2003-03-27 19:23:03

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kompleks to sztuczne witaminy a drozdze to naturalne.
> Nie widzisz róznicy?

Piszac 'lepsze zrodlo' mialem na mysli odpowiednia ich ilosc potrzebna
organizmowi.
A jesli chodzi o 'roznice', to roznicy we wzorze chemicznym nie ma zadnej. W
drozdzach moga byc tylko substancje w jakis sposob wspomagajace wchlanianie
witamin z grupy B i to jest jedyna korzysc z zazywania 'naturalnych'
witamin.

> nadaja
>
> ja stosowałem spożywcze 10 dkg /czasem 5/ zalewając wrządkiem w
szklance -
> raz dziennie /wyjatkowo 2 razy/
> Madab

No wlasnie, ale na czym opierales to dawkowanie? Jesli lekarz ci je zalecil
na korzonki, to nie wiadomo ile brac tych drozdzy, powiedzmy,
profilaktycznie. Z reszta drozdze kupione w aptece, pastylkowe, to normalne
drozdze, tyle, ze zoptymalizowane, a i dawkowanie masz rozpisane.

/havelock

5. Data: 2003-03-29 21:10:35

Temat: Re: Odp: drozdze?
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27 marzec 2003(czwartek).Patrzę,a tu o 19:55 *Madab*
<b5vha6$c2g$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> ja stosowałem spożywcze 10 dkg /czasem 5/ zalewając wrządkiem w szklance -
> raz dziennie /wyjatkowo 2 razy/

Taki jeden mój kolega robił sobie pyszny napój musujący z drożdży(ciepła
woda,drożdże+trochę cukru).Pomogło mu to na trądzik...Poza tym to bardzo
dobry napój na upały.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja