drożdzowy sernik Agusi z Lublina

1. Data: 2003-02-26 21:23:11

Temat: drożdzowy sernik Agusi z Lublina
Od: "anet" <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie postanowiłam że upiekę takowy. Niestety mam problem, czy może mi
ktoś pomóc o jakie masło chodzi 200g czy 250g? Bo to chyba znaczna różnica,

Anet

1. Data: 2003-02-26 22:01:57

Temat: Re: drożdzowy sernik Agusi z Lublina
Od: "Seba78pl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masło to masło powiedz na ile mąki

na 1 kg mąki masz 250 g masła

1. Data: 2003-02-27 08:33:53

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie postanowiłam że upiekę takowy. Niestety mam problem, czy może mi
> ktoś pomóc o jakie masło chodzi 200g czy 250g? Bo to chyba znaczna różnica,
> Anet

Witam!
Ja uzywam kostek masla 200g. I zawsze ten sernik wychodzi. :-)
Pozdrawiam i zycze smacznego!
Agnieszka z Lublina

1. Data: 2003-02-27 09:03:14

Od: "anet" <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja uzywam kostek masla 200g. I zawsze ten sernik wychodzi. :-)
Pozdrawiam i zycze smacznego!
Agnieszka z Lublina

Dzięki bo właśnie się zabieram do robienia i tak na wszelki wypadek
zaopatrzyłam sie w wiekszą ilosc masła. Ale dobrze wiedzieć dokładnie o jaka
ilość chodzi, bo w ostatecznosci miałam uzyć tego masła tak pomiędzy 200g a
250g. Jeszcze raz dzięki

Anet

1. Data: 2003-02-28 10:02:59

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Ja uzywam kostek masla 200g. I zawsze ten sernik wychodzi. :-)
> Pozdrawiam i zycze smacznego!
> Agnieszka z Lublina
Pomocy!
Gdzie przepis? Nie mogę znaleźć!
pełen nadziei
Michał

1. Data: 2003-02-28 10:11:16

Temat: Re: drożdzowy sernik Agusi (P)
Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pomocy!
> Gdzie przepis? Nie mogę znaleźć!
> pełen nadziei
> Michał

Witam!
Przepis byl 13 lutego, ale wklejam go ponizej. Jest naprawde swietny.

ciasto:
3 szkl. maki pszennej
2 1/2 dkg drozdzy
1 szkl. mleka
1/3 szkl. cukru
1/3 kostki masla

ciasto serowe:
1/2 kostki masla
1/2 szkl. cukru
1 torebka budyniu waniliowego
1 lyzka maki ziemniaczanej
1 lyzeczka soku z cytryny (niekoniecznie)
3/4 kg sera (twarogu)
2 lyzeczki proszku do pieczenia

kruszonka:
1/2 kostki masla
1/2 szkl. cukru
3/4 szkl. maki
1 lyzeczka cukru waniliowego

Ciasto drozdzowe: Drozdze rozpuscic w cieplym (nie goracym!!) mleku, wsypac cukier,
wymieszac. Rozpuscic maslo, ostudzic, dolac do ciasta. Dosypac make. wygniesc
ciasto. Odstawic na godzine do wyrosniecia.
Czesc serowa: Maslo utrzec z cukrem, ucierajac dalej wlozyc ser (ja to robie w
malakserze), dosypac budyn, proszek do pieczenia, make ziemniaczana i cukier
waniliowy.
Kruszonka: wymieszac wszystko palcami na grudki. :-)
Wyrosniete ciasto drozdzowe chwile wyrobic i rozwalkowac na blaszke (ja daje 23x32
czy cos kolo tego). Wylozyc na wierzch mase serowa, posypac kruszonka. Odstawic
jeszcze na 15 min. Przez ten czas zagrzac piekarnik do 200 stopni. Wstawic ciasto i
piec ok. 1 godziny.
Pycha!!
Pozdrawiam i zycze smacznego!
Agnieszka i Zlota Rybka

--
Radio - to cudowny wynalazek!

Jak suszyć mięso ?
pączki
Jakie przepisy
szukam dobrego przepisu na faworki (chrust).
Re: programy