druty chusta wykonczenie

1. Data: 2008-11-11 19:47:24

Temat: druty chusta wykonczenie
Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wiecie jak mozna wykonczyc chuste robiona na drutach szydelkiem? wloczka
melanzowa, scieg gladki
anna

2. Data: 2008-11-12 04:43:54

Temat: Re: druty chusta wykonczenie
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 pisze:
> czy wiecie jak mozna wykonczyc chuste robiona na drutach szydelkiem? wloczka
> melanzowa, scieg gladki
> anna

Najprostsze to frędzle. I tutaj chyba najbardziej będą pasowały.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

3. Data: 2008-11-12 23:20:40

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czy wiecie jak mozna wykonczyc chuste robiona na drutach szydelkiem?

Chusta robiona na drutach szydełkiem? Dawaj zdjęcie, muszę to zobaczyć!
A co do wykończenia - bez względu na to czy robiona na drutach, czy
szydełkiem - tylko frędzle, tak jak poradziła Marzena. Można jeszcze
ząbki filetowe, ale efekt może nie być najlepszy.

4. Data: 2008-11-13 08:20:07

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Chusta robiona na drutach szydełkiem? Dawaj zdjęcie, muszę to zobaczyć!

Na moj chlopski rozum, to chusta jest robiona na drutach, a wykonczenie
ma byc szydelkiem.

> A co do wykończenia - bez względu na to czy robiona na drutach, czy
> szydełkiem - tylko frędzle, tak jak poradziła Marzena. Można jeszcze
> ząbki filetowe, ale efekt może nie być najlepszy.

Mozna jeszcze oczkami rakowymi - jak dla mnie to wykonczenie, ktore
robie, gdy wszystkie inne pomysly zawioda.

th

5. Data: 2008-11-16 19:13:39

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> Na moj chlopski rozum, to chusta jest robiona na drutach, a wykonczenie
> ma byc szydelkiem.

twój rozum jest taki jak moj :)
anna

poszukuję klucza xxx
[xxx]Kalendarz adwentowy -Permin
Wzory na karkę świateczną
[XXX] Niesamowite! N.Mlodetsky - Tree of Hearts
[szydełko] Świąteczne czasopisma szydełkowe-warto!