druty - jak zrobić szaliko-golf ???

1. Data: 2005-09-14 21:21:55

Temat: druty - jak zrobić szaliko-golf ???
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znów zwracam się do Was z prośbą... Obiecałam znajomej zrobić taki golf,
który się zakłada zamiast szalika. Ma być zapinany na plecach. Wydawało mi
się to proste, ale w trakcie roboty jakoś straciłam koncept... Może któraś z
Was ma w tym większe doświadczenie i coś poradzi??? Myślę, że temat na
czasie - niedługo zrobi się zimno i taki golf z pewnością się przyda. Będę
bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam
Agnieszka

Trochę linków do przejrzenia
Pomóżcie mi się dostać do archiwum... :(
czy jakaś dobra dusza przetłumaczy z ang.?
[ot] pytanie
medyczne