[druty] nowe "Swetry" - help!

1. Data: 2004-12-14 10:13:05

Temat: Re: [druty] nowe "Swetry" - help!
Od: "dorotatr" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorotatr" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:cpjsmg$52m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nabrać 82 o. sposobem krzyżowym...
> Co to znaczy? > >

Pięknie dziękuję :-)
Wyszło faktycznie, ale dopiero jak nitka na kciuku była potrójna - nie
wpadłabym na to bez Waszej pomocy.
Cały czas człowiek uczy się czegoś nowego - zwłaszcza na tej grupie :-)

Pozdrawiam serdecznie
Dorota

1. Data: 2004-12-14 11:08:47

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorotatr" <

> Pięknie dziękuję :-)
> Wyszło faktycznie, ale dopiero jak nitka na kciuku była potrójna - nie
> wpadłabym na to bez Waszej pomocy.
> Cały czas człowiek uczy się czegoś nowego - zwłaszcza na tej grupie :-)

Widzę, że już umiesz :)), KasiaA opisała bardzo szczegółowo, ale zrobiłam
kilka zdjęć, może komuś jeszcze sie przydadzą, są na mojej stronie:)
www.tomella.webpark.pl > szkółka> druty> krzyzowe nabieranie oczek :)

Elzbieta

1. Data: 2004-12-14 15:14:55

Od: "Małgorzata117" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam
> kilka zdjęć, są na mojej stronie:)
> www.tomella.webpark.pl > szkółka> druty> krzyzowe nabieranie oczek :)
>
> Elzbieta

A wszystko, co najpiękniejsze w tej robótce jest na zdjęciu nr 12. Cudny
jest!!! (a może cudna?)
Nie mogłam sie powstrzymać od tego komentarza, wybaczcie, że trochę OT.

Małgorzata

1. Data: 2004-12-14 15:48:18

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata117"

> A wszystko, co najpiękniejsze w tej robótce jest na zdjęciu nr 12. Cudny
> jest!!! (a może cudna?)
> Nie mogłam sie powstrzymać od tego komentarza, wybaczcie, że trochę OT.

Ona:) uwielbia pozować, usłyszała klikniecie migawki i przygnała dopominając
sie o zdjęcie :))

ELżbieta

1. Data: 2004-12-15 10:34:26

Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukłony Elu, dzięki Tobie wreszcie wiem jak robić krzyżowe nabieranie oczek.
Jednak co obrazek to obrazek. Słowa do mnie nie docierają ni w ząb. Chyba
jestem mało kumata.

--
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2004-12-15 11:05:49

Temat: Re: [druty] krzyzowe nabieranie oczek
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzyżowe nabieranie oczek z Sandry:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=61291&PhotoID=562582

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-15 11:34:28

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:

> Krzyżowe nabieranie oczek z Sandry:
>
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=61291&PhotoID=562582

Jedna uwaga: pod zdjeciem 8 jest IMO blad. Zamiast ,,czynnosc powtorzyc 3-7
razy'' powinno byc ,,powtarzac czynnosci 3-7''.

th.

1. Data: 2004-12-15 14:34:08

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna"

> Ukłony Elu, dzięki Tobie wreszcie wiem jak robić krzyżowe nabieranie
oczek.
> Jednak co obrazek to obrazek.

Milo mi, ze pomogłam :)

Elżbieta

1. Data: 2004-12-15 18:14:15

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna uwaga: pod zdjeciem 8 jest IMO blad. Zamiast ,,czynnosc powtorzyc
3-7
> razy'' powinno byc ,,powtarzac czynnosci 3-7''.
>
> th.

Dzięki za zwrócenie uwagi. Już poprawiłam.

--
[...]

[OT] serwer grupy dyskusyjnej
szydelko - aniolki i xxx dla dzieciatka:)
Maszyna dziewiarska - szukam doświadczonego użytkownika
maszyna dziewiarska
dimentions- poszukuję