druty-ponczo

1. Data: 2006-01-10 19:03:46

Temat: druty-ponczo
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos wie (lub ma wzor) jak zrobic takie ponczo?
http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79898219&_dir=%2F19543894
sugestie i rady mile widziane :)
pozdrawiam
ania

2. Data: 2006-01-11 09:55:07

Temat: Re: druty-ponczo
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 wrote:
> witam
> czy ktos wie (lub ma wzor) jak zrobic takie ponczo?
> http://photo.163.com/openpic.php?user=lyingabc&pid=4
79898219&_dir=%2F19543894
> sugestie i rady mile widziane :)

Był tu niedawno (chyba w ciagu ubiegłego tygodnia lub dwóch) link do
klikudziesięciu ponch z opisami. Post miał w tytule słowo "Poncza". Na
pewno znajdziesz tam takie o podobnym kroju, a może nawet dokładnie to.
Jeśli chcesz mogę wysłać opis podobnego warkocza i podobnego ażuru.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-01-11 17:50:44

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Był tu niedawno (chyba w ciagu ubiegłego tygodnia lub dwóch) link do
> klikudziesięciu ponch z opisami. Post miał w tytule słowo "Poncza".

Faktycznie byl, znalazlam tylko ze niestety rosyjska strona mi sie nie
wyswietla,chyba zahaslowana...
a szkoda wielka...

> Jeśli chcesz mogę wysłać opis podobnego warkocza i podobnego ażuru.

pewnie ze chce, jesli to nie klopot

a tak z technicznego punkyu widzenia to jak to widzicie? bo mnie sie wydaje
ze na okraglych drutach (tzn z zylka) od gory? dolu? zaczac

dzieki bardzo
ania

4. Data: 2006-01-11 20:08:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 wrote:

> Faktycznie byl, znalazlam tylko ze niestety rosyjska strona mi sie nie
> wyswietla,chyba zahaslowana...
> a szkoda wielka...

Mnie już też nie. Zahasłowali. A szkoda, bo sporo tam tego było. 3 sobie
ściągnęłam. Jedno jest o zbliżonym kształcie. Przeslę Ci na priva.

> a tak z technicznego punkyu widzenia to jak to widzicie? bo mnie sie wydaje
> ze na okraglych drutach (tzn z zylka) od gory? dolu? zaczac

Według mnie zacząć z dołu i nie koniecznie naokrągłych drutach.

A teraz schematy. Wrzucam tu, to może komuś jeszcze sie przyda.

Warkocz:
I - oczko prawe
- - oczko lewe
/2 - 2 oczka prawe szkrzyżowane z 2 oczkami prawymi na prawo
\2 - 2 oczka prawe szkrzyżowane z 2 oczkami prawymi na lewo
Rzędy parzyste przerabiać tak jak oczka schodzą z drutu

5 - I I I I /2 I I I I -
3 - I I /2 \2 I I -
1 - /2 I I I I \2 -

Ażur:
I - oczko prawe
- - oczko lewe
o - narzut
/ - 2 oczk razem na prawo
\ - 2 oczka razem na lewo
v - oczko prawe przekręcone
^ - oczko lewe przekręcone

4 --I^I
3 o/-v-
2 --I^I
1 \o-v-

Pozdrawiam
bea

5. Data: 2006-01-12 19:43:00

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

. 3 sobie
> ściągnęłam. Jedno jest o zbliżonym kształcie. Przeslę Ci na priva.
>
> to bardzo poprosze i dziekuje z gory
ania
moze byc na
a...@m...com.pl