[druty] sweter meski rozpinany - schematow poszukuje

1. Data: 2003-12-29 21:05:09

Temat: [druty] sweter meski rozpinany - schematow poszukuje
Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie robotkowiczki

Moj mezczyzna zmienil zdanie. Mialam mu wydziergac sweter, dokladniej rzecz
biorac golf. Nabylam nawet wloczke i zaczelam go juz w swieta robic
(zrobilam jakies 5 cm tylu, bo pomylilam sie zaledwie - a moze az ;-) - 2
razy). Okazalo sie jednak, ze od brata otrzymal kupny wloczkowy golf. Teraz
zyczy sobie sweterek rozpinany (co sie bedzie wloczka marnowac ;-> )

W zwiazku z powyzszym blagam o przyslanie mi schematow i zdjec rozpinanych
meskich swetrow do drutowania. Mam w roznych dziwnych jezykach, ale
potrzebuje takowe po polsku.
Zeby bylo malo, to nie wiem, na jaki dokladnie rozmiar ;-). Ma 180 cm
wzrostu i jest dosc szczuply. Bluzy bawelniane z dlugim rekawem nosi
rozmiar L.

Drożdżóweczka (Kraków)