[druty, szydelko] Sweterek - pomyslu brak :-(

1. Data: 2007-02-08 09:16:32

Temat: [druty, szydelko] Sweterek - pomyslu brak :-(
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam troche resztek wloczek i tym samym mozliwosc wykonania jakiegos
swterka z polaczen kolorow. Sek w tym, ze ja jestem z tych osob, co to
przegladajac wzorki z reguly znajduje takie, co w danej chwili sa
niepotrzebne, wiec w myslach odklada sie je na 'pozniej'.
A gdy to pozniej nadchodzi, to... diabel ogonem nakryl :-[

Stad prosba do Was. Moze ostatnio komus cos w oko wpadlo i podesla
chociaz jakas inspiracje, itp...
Swego czasu urzekly mne zworki szydelkowe, ktore przy zmianie barw
wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim
szczegolnie by mi zalezalo.

Pozdrawiam
Asia (JotHa)
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2007-02-08 10:03:29

Temat: Re: [druty, szydelko] Sweterek - pomyslu brak :-(
Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
> samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim

Cos takiego znalazlam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efdb07c0180162cb
.html

3. Data: 2007-02-08 10:18:12

Temat: Re: Sweterek - pomyslu brak :-(
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 10:16, JotHa <j...@a...net> wrote:
> [...]
> wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
> samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim

a może cos takiego?
http://smg.photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zen
skie%20modeli/Diana%20mal%202005-2/?action=view&curr
ent=1105603741187.jpg
a tu skrócony link na wypadek gdyby poprzedni sie połamał
http://glinki.com/?l=2qu4wb

Pozdrawiam B

4. Data: 2007-02-08 10:21:25

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
> samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim

skie%20modeli/Sabrina%20aktuel/?action=view&current=
19.jpg

http://smg.photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zen
skie%20modeli/Sabrina%20aktuel/?action=view&current=
28.jpg

a tu jeszcze dwa:)))))))

5. Data: 2007-02-08 11:07:16

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
> samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim

Mnie sie podoba ten plaszczyk ale nigdzie nie moge trafic na schemat
http://photo.163.com/photos/honghumei-888/38808157/1
053359896/

6. Data: 2007-02-08 14:24:42

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie o takie kombinacje mi chodzi !
Dzieki wielkie.

A moze macie cos jeszcze ;-) Temat caly czas otwarty :-)

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

7. Data: 2007-02-08 15:28:21

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:
> [...]
> wloczki w kolejnych rzedach daja niesamowitcie rozne efekty od tego
> samego wzoru robionego jednokolorowa wloczka. Wlascnie na czym takim

np.
http://www.garnstudio.com/lang/en/oppskrift_oversikt
.php?side=2&fra=21&&kat=Dame&&lang=&sort=s_fast

lub ogólnie www.garnstudio.com , link poznałam dzięki LadyKingfisherg
z forum maranty a na tej stronie jest kopalnia inspiracji na szydełko i
druty :) z tym że po angielsku. Trzeba kliknąć na ikonkę flagi pod danym
zdjęciem i otwiera się opis schematu.
Pozdrawiam.
Justyna

8. Data: 2007-02-08 16:05:25

Od: "Mari " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R.i.P. <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> z forum maranty a na tej stronie jest kopalnia inspiracji na szydełko i
> druty :) z tym że po angielsku. Trzeba kliknąć na ikonkę flagi pod danym

Hi
jak rozumiem chodzi ci o technike freeForm.zajrzyj tu

http://club.osinka.ru/
viewforum.php?f=12&topicdays=0&start=60&sid=3b8c39fe
27d10a984db8e24c93f1f221

owocnej pracy
mari

9. Data: 2007-02-08 20:37:47

Od: "kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam troche resztek wloczek i tym samym mozliwosc wykonania jakiegos
> swterka z polaczen kolorow

Ja ostatnio, z resztek wlaśnie, zrobiłam coś takiego:
http://s7.photobucket.com/albums/y260/Martka/Szydelk
o/?action=view&current=r
eszt.jpg

[szydełko] poszukuję