(druty) wzór strukturalny

1. Data: 2004-12-09 11:10:17

Temat: (druty) wzór strukturalny
Od: "Aga" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie drutowiczki
powolutku robie sobie z listopadowej Burdy sweterek wszystko mniej wiecej mi
wychodzi fakt ze bardzo powoli ale co tam do nastepnej zimy mam czas :-)
nie rozumiem tylko jednego co to jest wór struktutalny ????Rozszyfrowałam
wszystkie warkocze, nietypowe robienie swerta (bo 2 rękawy karczek robi sie
razem dopiero potem dorabia sie przód i tył oraz golf :-)) a jestem
początkujacą drutowiczką wiec tym bardziej duma mnie rozpiera
A co to jest wzór strukturalny pojąć nie mogę pomóżcie prosze
Aga

1. Data: 2004-12-09 13:54:25

Temat: Re: (druty) wzór strukturalny
Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga"

> A co to jest wzór strukturalny pojąć nie mogę pomóżcie prosze

Hm, chyba nie ma takiego wzoru, wydaje mi się, że swetry robione kilkoma
różnymi wzorami sa określane jako robione wzorami strukturalnymi właśnie:),
no chyba że czegoś nie wiem :)) i jest opis tego wzoru .

Elżbieta

1. Data: 2004-12-09 14:42:59

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
właśnie:),
> no chyba że czegoś nie wiem :)) i jest opis tego wzoru .

Oj, nieprecyzyjnie się wyraziłam ;/, nie ma konkretnego wzoru
strukturalnego, generalnie wzory z prawych i lewych oczek, np. jakies pasy,
pasy skosne itp sa określane jako strukturalne, czyli do każdego musi byc
opis :))

Elzbieta

xxx link
[szydełko] owoce 3D