druty? xxx? pytanie

1. Data: 2004-01-23 11:48:58

Temat: druty? xxx? pytanie
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przymierzam sie do zrobienia kapy na lozko.
Corka chce, zeby material byl miekki a na nim wzor.
Dlugo juz przegladam roznosci w sieci i caly czas sie zastanawiam
- czy kupic jakis material i wyszyc krzyzykami?
- czy zrobic na drutach(szydelku)
No ale jesli mam zrobic na drutach to jak wplesc ten wzor? (jest troche
skomplikowany)
czy mam zrobic narzute a potem krzyzykowac? czy od razu sie wplata wzor?
A jesli kupic material i krzyzykowac to jaki material polecilybyscie mi?
zeby przykryl posciel i nie zeslizgiwal sie.
Chetnie poczytalabym porady i w kwestii materialu i drutow, bo ciagle
nei moge sie zdecydowac.

zobaczcie np. ta narzute ( to taki przyklad)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27491&PhotoID=186472
jak to jest robione? od razu wplatany wzor czy potem?

bede wdzieczna za kazda sugestie.

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-01-23 12:49:23

Temat: Re: druty? xxx? pytanie
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości

> zobaczcie np. ta narzute ( to taki przyklad)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27491&PhotoID=186472
> jak to jest robione? od razu wplatany wzor czy potem?

Mnie się wydaje, że to są krzyżyki wełną na grubym materiale, który tak jak
kanwa ma dziurki równomiernie rozłożone - kiedyś taki haft widziałam w
'ciuchlandzie'. Ale może się mylę.
Pozdrawiam - Gośka z Lublina

1. Data: 2004-01-23 13:02:42

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 13:49, Użytkownik Gośka z Lublina napisał:

> [...]
> kanwa ma dziurki równomiernie rozłożone - kiedyś taki haft widziałam w

Taki tez mam pomysl zrobic.
Ale jaki material by sie do tego nadawal?

b.

1. Data: 2004-01-23 13:04:19

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki tez mam pomysl zrobic.
> Ale jaki material by sie do tego nadawal?

Pytałam co to za rodzaj materiału, ale niestety nikt nie potrafił mi
odpowiedzieć. Potem patrzyłam w sklepie ale nie mogłam znaleźć podobnego.
Pozdraiam - Gośka z Lublina

1. Data: 2004-01-23 13:21:41

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 14:04, Użytkownik Gośka z Lublina napisał:

> Pytałam co to za rodzaj materiału, ale niestety nikt nie potrafił mi
> odpowiedzieć. Potem patrzyłam w sklepie ale nie mogłam znaleźć podobnego.
> Pozdraiam - Gośka z Lublina

Rozumiem.
No nic bede szukac :)
serdecznie dziekuje za odpowiedz.

A moze ktos ma doswiadczenia z takim materialem o rownym splocie, ktory
nadawalby sie na narzute?

b.

1. Data: 2004-01-23 13:34:11

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27491&PhotoID=186473
Nie znam angielskiego ale na mój rozum to trzeba 11 kłębków żołtej i 4
kłębki tej zielonej włóczki a potem po jednym czerwonej, brązowe itp ( na
wzorki). Wyglada mi to na szydełko ale niech tutaj się wypowiedzą koleżanki
znajace angielski.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-01-23 14:30:53

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella wrote:
> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27491&PhotoID=186472
> jak to jest robione? od razu wplatany wzor czy potem?

Ta konkretna narzuta jest robiona szydelkiem, sciegiem tunezyjskim, a
potem wzor naniesiony haftem krzyzykowym

pozdrowki
Grazyna

1. Data: 2004-01-23 14:41:23

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 15:30, Użytkownik Grazyna napisał:

> Ta konkretna narzuta jest robiona szydelkiem, sciegiem tunezyjskim, a
> potem wzor naniesiony haftem krzyzykowym

o widzisz,
super
moze to jest pomysl na narzute :)

wielkei dzieki

b.

1. Data: 2004-01-23 21:58:22

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze cos takiego:
http://www.knitting-and.com/knitting/patterns/afghan
s/st_st.htm

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-26 20:41:09

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przymierzam sie do zrobienia kapy na lozko.
> Corka chce, zeby material byl miekki a na nim wzor.

A uszyj patchwork !
I miekkie, i kolory mozesz dobrac, i obrazy ukladac i ...co-nie-dadz ! :-)))

Powodzenia
Asia

[druty] ktoś poszukiwał ??
[szydełko] retro 70te