drzewa owocowe-porzeczki

1. Data: 2011-06-22 18:25:11

Temat: drzewa owocowe-porzeczki
Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

z wielkim szacunkiem zwracam się po kolejna poradę od forumowiczów.
Co zrobić ze starymi krzaczkami porzeczek czerwonej i czarnej ? słabo już
owogują, spryskałam przeciw mszycom, listki odzyskały wigor, ale owocki
wiadomo w tym roku będą byle jakie.
Podpowiedzcie proszę, kiedy i jak je przyciąć.
Publikacji w necie jest trochę, ale wiem, że na tym forum uzyskam właściwą
poradę .

Ten sezon to początki mojej przygody działkowca, więc przepraszam z góry z
głupie pytania

KG

2. Data: 2011-06-22 18:59:29

Temat: Re: krzewy owocowe -porzeczki
Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

prz

Katarzyna Gugała
menadżer magazynu Automatyka Podzespoły Aplikacje
specjalista marketingu i reklamy

tel. 22 257 84 64 lub 601 131 953
Redakcja Automatyka Podzespoły Aplikacje www.automatykab2b.pl
Redakcja Elektronik www.elektronikab2b.pl
Redakcja Elektronika Praktyczna www.ep.com.pl
Redakcja Elektronika dla Wszystkich www.elportal.pl
AVT-Korporacja Sp. z o.o. ul.Leszczynowa 11 03-197 Warszawa
tel: (48 22) 257 84 99; faks: (48 22) 257 84 00
a...@a...com.pl; http://www.avt.pl
NIP 527-020-01-77 Kapitał zakładowy 700 000,00 pln
Numer KRS: 0000035930 oznaczenie sądu: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

3. Data: 2011-06-23 07:54:11

Temat: Re: drzewa owocowe-porzeczki
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> z wielkim szacunkiem zwracam się po kolejna poradę od forumowiczów.

Witam Cię z równie wielkim szacunkiem
:-)

> Ten sezon to początki mojej przygody działkowca, więc przepraszam z góry z
> głupie pytania

Nie ma głupich pytań. Zwłaszcza w ogrodzie.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2011-06-23 08:13:14

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomo w tym roku będą byle jakie.
> Podpowiedzcie proszę, kiedy i jak je przyciąć.

Zanim zabierzesz się za cięcie warto się im uważnie przyjrzeć.
Szczególną uwagę zwróć na pędy rachityczne, na których jest
mało liści i sprawiają wrażenie ledwo żywych.
Wybież jeden taki bardzo "zabiedzony" najlepiej 4- 5 letni, lub starszy
i przytnij go nisko nad ziemią (na kilka cm od podłoża).
Sprawdź czy w środku płaszczyzny odciętego pędu jest dziurka.
Pusta lub wypełniona ciemnymi niby trocinami.
Jeśli jest dziurka to mają one niemiłego "lokatora", lub wielu
nieproszonych gości, o których poczytasz tutaj:
http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=32
Pisz co stwierdziłaś.

Pozdrawiam diagnostycznie
skryba

5. Data: 2011-06-23 09:41:57

Temat: Odp: drzewa owocowe-porzeczki
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" może i ogrodowy, ale na pewno nie skryba:

> Wybież

Żadne tam zdziwka ani insze orty, boć to od bieżnika idzie i wymienia się na
tartan

Pozdrawiam też diagnostycznie Johnny

6. Data: 2011-06-23 09:51:47

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "skryba ogrodowy" może i ogrodowy, ale na pewno nie skryba:

> Żadne tam zdziwka ani insze orty, boć to od bieżnika idzie i wymienia się
> na tartan
>
> Pozdrawiam też diagnostycznie Johnny

Gdy wysłałem i ponownie odczytałem też tak pomyślałóem,
ale miło, że można zawsze na Ciebie liczyć.
:-)))
Pozdrawiam ze śmiechu
skryba

Gieemooo
Precz z GMO!
Głosowanie na Maskotkę Roku 2011 -wyniki głosowania
Drzewem w sasiada
Re: Ogrody japońskie w naturalny sposób ewoluują