drzwi wew. - co polecacie? :)

1. Data: 2005-10-27 10:21:15

Temat: drzwi wew. - co polecacie? :)
Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie... ogladalem juz duzo (krono, stolarka - wolomin, classen,
porta, pol-skone) - i zastanawiem sie co wybrac (nie chodzi tu o wyglad -
tylko trwalosc). Mam bardzo duze obiekcje na temat okleiny (boje sie ze
bedzie na krawedziach odlazic). Napiszcie jakie macie doswiadczenia w tym
temacie (np.po kilku latach eksploatacji). Tanie drzwi z litego drewna
odradzono mi - podobno potrafia sie wypaczyc - niedostepna jest rowniez
regolowana oscieznica. Budzet to ok. 750 zeta na kazda sztuke (brutto) - z
reg. oscieznica.

pozdro
zitom
--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

2. Data: 2005-10-27 10:26:36

Temat: Re: drzwi wew. - co polecacie? :)
Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zitom napisał(a):
> [...]
> drewna odradzono mi - podobno potrafia sie wypaczyc - niedostepna jest
> rowniez regolowana oscieznica. Budzet to ok. 750 zeta na kazda sztuke

szczerze mowiac mam kiepskie doswiadczenia z firma Porta.
Drzwi moze i fajne ale certyfikowany monter dostarczyl mi
sporo nerwow. No i jeszcze do tego z zakupionych opasek
na ktore sie czekalo hoho nie dotarla na dzis dzien jedna
nie dotarla. Reasumujac kiepsko u nich z kontrola jakosci
nie sprawdzaja swoich monterow i nie badaja zadowolenia
z nich klientow!

3. Data: 2005-10-27 12:26:27

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> wrote in message
> [...]
> regolowana oscieznica. Budzet to ok. 750 zeta na kazda sztuke (brutto) - z

Poszedłem do Castoramy, wybralem takie które mi sie podobały - były z
okleiną i na pewno nie był to classen. Było to 4 lata temu - drzwi sprawują
sie bardzo dobrze, żadnego odłażenia okleiny.

MaW

4. Data: 2005-10-27 17:18:29

Od: "tk" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam drzwi z litego drewna ,drewno to drewno nie żadna płyta czy coś
podobnego,drewno ma swój urok.najlepiej znajdz jakiegoś dobrego stolarza
który zrobi ci drzwi na wymiar i wzór jaki sobie wybierzesz.

5. Data: 2005-10-27 17:27:33

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

tk wrote:
> [...]
> czy coś podobnego,drewno ma swój urok.najlepiej znajdz jakiegoś
> dobrego stolarza który zrobi ci drzwi na wymiar i wzór jaki sobie

Watpie czy za taka kase mi sie uda... Nie sadze aby drzwi robione na wymiar
wraz z oscieznica i okuciami kosztowaly ponizej 750zeta za sztuke...

pozdro
zitom

ps. netykieta sie klania :) odpowiadamy pod cytatem wycinajac sygnaturki...

6. Data: 2005-10-28 07:01:47

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Watpie czy za taka kase mi sie uda... Nie sadze aby drzwi robione na
> wymiar wraz z oscieznica i okuciami kosztowaly ponizej 750zeta za
> [...]
zgadza sie, drewnianych drzwi nie pzrebije zadna okleina - ja za takie drzwi
zaplacilem 600 pln - sosonowe, robione na wymiar wraz z
ościeżnicą "skrzynkową", jak to nazywał ten stolarz - wygląda jak
regulowana, obejmuje cały mur (za debowe chcial 1000pln). Muszę tylko
dokupić szybki i klamki. Aha, i transport musiałem sobie sam zorganizować.
Stolarz z okoolic Żarnowa, gdzieś
za Opocznem

pomocy szukam zestawienia
Lodówka a przewożenie