dwie śledziony

1. Data: 2009-05-05 12:05:43

Temat: dwie śledziony
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy fakt posiadania podwójnej śledziony (jedna taka mniejsza,
niedorozwinięta) jest bardzo rzadki?
Miałam podejrzenie torbieli ale CT wykazało, że to druga śledziona.

Czy w razie czego mam "zapasową" śledzionę? (wolałabym trzustkę ale
darowanemu koniowi...)

Tak z ciekawości pytam. :-)

--
Maddy

2. Data: 2009-05-05 16:52:48

Temat: Re: dwie śledziony
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy pisze:
> Czy fakt posiadania podwójnej śledziony (jedna taka mniejsza,
> niedorozwinięta) jest bardzo rzadki?
Przykro mi Cię zawieść, ale sekcyjnie można podobno nawet w 20%
przypadków stwierdzić.

--
Krzysiek, EBP
Jeśli wszystko idzie dobrze - zapomniałeś o jakimś istotnym detalu

3. Data: 2009-05-05 19:18:33

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) pisze:
> Przykro mi Cię zawieść, ale sekcyjnie można podobno nawet w 20%
> przypadków stwierdzić.

Eee tam, sekcyjnie. Moją nawet na USG widać :-)

--
Maddy

Kalendarz pylenia - archiwalny
torbielowatość nerek
Mam do sprzedania aparat do elektrostymulacji dr Tens
Chcę NIE ?NIĆ
Zawroty glowy i cisnienie