dwufunkcyjny piec gazowy

1. Data: 2007-11-24 19:36:35

Temat: dwufunkcyjny piec gazowy
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupuję mieszkanie, w którym znajduje się dwufunkcyjny piec gazowy.
Jest to dla mnie nowa sprawa, ponieważ wszyscy znajomi naokoło mają
miejskie c.o. i nikt nie może mi odpowiedzieć na moje pytanie.
Właściciel mieszkania na cała listę pytań odpowiedział. To jedno mu
umknęło, a że mieszka na drugim końcu Polski teraz, mam utrudniony
kontakt z nim.
Czy może mi ktoś napisać ile miesięcznie płaci za gaz (mając na
wyposażeniu właśnie piec dwufunkcyjny) ogrzewając dany metraż i mając
konkretną ilość osób?
Będę mogła chociaż zorientować się w rzędzie wielkości przy 75m2 i 4
osobach.

Anka P.

2. Data: 2007-11-25 12:27:05

Temat: Re: dwufunkcyjny piec gazowy
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy od bardzo wielu czynników, trudno tak oszacować, m.in. od
temperatury zewnętrznej, od ocieplenia budynku, od temp. w pokojach, od
tego ile razy na dobę będzieci brali kąpiel. :-)

3. Data: 2007-11-26 07:24:54

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. pisze:
> [...]
> konkretną ilość osób?
> Będę mogła chociaż zorientować się w rzędzie wielkości przy 75m2 i 4

80 m^2, rodzina 2+2, kocioł 2f, temperatury dyżurne na sterowniku rzędu
21.5 st. C. Z gazem jest tak ( ctrl+c/ctrl/v z domowej księgowości ).

Rok 2003
Zuzycie m ^3
1331
średnio m^3/dobę
3.65
Łączny koszt, zł
1716.7
średni koszt zł/m^3
1.29

Rok 2004
Całkowite 872 m^3
Średnio na dobę
2.39
Łączny koszt, zł
1058.79

Rok 2005
Całkowite 1058 m^3
Łączny koszt, zł
1352.14
Średnio
3.70

Rok 2006
zużycie całkowite
1035
Łączny koszt, zł
1575.6
średnio
4.32

Rok 2007
Łączny koszt
1145

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Szukasz budowlańców z polecenia?
Suszarka do ubrań
Jonizator
Zabudowa rur w ciasnym (wielofunkcyjnym;) mieszkaniu
skórzana sofa