dylematy pączkowe

1. Data: 2005-02-03 11:04:27

Temat: dylematy pączkowe
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jedząc kolejnego pączka naszła mnie taka myśl. Zawsze odkąd pamiętam
w pączkach kupnych było dżemu tyle co kot na płakał. Czemu w
pączkach jest tak mało dżemu?
I zawsze sprawdza się prawo "Murphiego" dżem jest zawsze po przeciwnej
stronie od tej z której zaczynam jeść pączka:-)

1. Data: 2005-02-03 11:05:36

Temat: Re: dylematy pączkowe
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Feb 2005 12:04:27 +0100, Waćpanna lub Waćpan *kesser*, w
wiadomości news:<news:pan.2005.02.03.11.04.23.376735@go2.pl> zawarł, co
następuje:

> Jedząc kolejnego pączka naszła mnie taka myśl. Zawsze odkąd pamiętam
> w pączkach kupnych było dżemu tyle co kot na płakał. Czemu w
> pączkach jest tak mało dżemu?

w moich tam jest dużo. Fawor poznański się spisał

> I zawsze sprawdza się prawo "Murphiego" dżem jest zawsze po przeciwnej
> stronie od tej z której zaczynam jeść pączka:-)

ja tak robię specjalnie i dżem zostawiam na koniec ;)
patrzę gdzie dziurka od szprycy i już wszystko ewiem
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-03 11:07:50

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> ja tak robię specjalnie i dżem zostawiam na koniec ;)
> patrzę gdzie dziurka od szprycy i już wszystko ewiem

Dowcip mi się przypomniał: Wiecie, jak blondynka robi dżem?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Obiera pączki :D

Ania

1. Data: 2005-02-03 11:19:00

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I zawsze sprawdza się prawo "Murphiego" dżem jest zawsze po przeciwnej
> stronie od tej z której zaczynam jeść pączka:-)

Bo w zakładach masowek produkcji pączków na ogół smażą pączki beznadziejne
(znaczy bez nadzienia), i dopiero po usmażenia wstrzykują do środka nieco
dżemu
Pozdr. - A.

Coroczny wątek tłustoczwartkowy
Syrop imbirowy - Kraków