dyskopatia

1. Data: 2007-04-14 08:43:45

Temat: dyskopatia
Od: "Kingaaaaaaaaaa" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio wykryli u mnie dyskopatie która objawiała się silnym bolem po
miesiącu odebrało mi jedną nogę a potem drugą miałam niedowłam,
lekarze nie mogą znaleźć przyczyny tego niedowładu, a mówią że od
dyskopati L5 tak nie może być co mam robić czy to prawda co oni mówią,
a jeżeli tak to jaka to może być choroba ??
Błagam pomóżcie!!

2. Data: 2007-04-15 07:20:22

Temat: Re: dyskopatia
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dyskopati L5 tak nie może być co mam robić czy to prawda co oni mówią,
>a jeżeli tak to jaka to może być choroba ??

Nie za bardzo rozumię. "A mówią że od dyskopati L5"
. Robiłaś rezonans.... Przecież na nmim wszystko widać .......

Masz wyniki fizycnie, czy dysponujesz tylko opisem ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

3. Data: 2007-04-16 18:57:15

Od: "Sidi" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kingaaaaaaaaaa" <K...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...
[...]

Jak najbardziej może - zależy co uciska wypadnięty dysk. Jak najszybciej
zrób rezonans i udaj się do dobrego neurologa oraz rehabilitanta. W
ostateczności jeżli niedowłady/ból bedą sie nasilać czeka Cię operacja.

Szczepienie przeciw żółtaczce zakaźnej
Lista poslow, ktorzy nie poparli zycia
wazne - podaj dalej
dziwny kolor krwi podczas okresu