dzięcioł na śliwce

1. Data: 2019-07-07 21:57:55

Temat: dzięcioł na śliwce
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zobaczyłem i usłyszałem dzięcioła na naszej starej śliwce
węgierce. Walił dziobem tak, że echo niosło.... to dobry symptom czy
czas żegnać sie z tym drzewem?
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

---
Avast.

2. Data: 2019-08-03 08:31:20

Temat: Re: dzięcioł na śliwce
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 21:57, Krasnal pisze:
> Dzisiaj zobaczyłem i usłyszałem dzięcioła na naszej starej śliwce
> węgierce. Walił dziobem tak, że echo niosło.... to dobry symptom czy
> czas żegnać sie z tym drzewem?

Nic nie znaczy. Od czasu gdy wylądowałem na wsi (kilkanaście lat temu) w
ogrodzie nie wypadło ani jedno stare drzewo, a dzięcioły na nich
urządzają wręcz koncerty. .  Natomiast tylko w zeszłym roku z
posadzonych w ciągu tych kilkunastu lat uschła czereśnia, dwie
brzoskwinie i klon.

Czereśnie
Jak odstaszyć kota?
Co na komary?