dzieje polski i swiata po troszeczce

1. Data: 2017-12-26 06:33:24

Temat: dzieje polski i swiata po troszeczce
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czy kiedys wladza/niewladza sprzedawczykow i zlodziei wroci
i w jakiej Polsce, reasumujac, w swiecie tez dosc dokladnie:

4-tej - nie wroci, bo ja zyc bede, zawsze, choc nie az tak dokladnie
5-tej - beda zawirowania, ale mi blizsze
6-tej - tu raczej przepadziocha, ale nie tak, zeby nic nie bylo mozna mowic
7- mej - to dopiero I-szy etap zrozumienia, ze istnieje magia piekna i uczciwa
8-mej - to ziemskosc, wiec na pewno bedzie dobrze
9-tej - bedzie jeszcze lepiej, niz w 4-tej
10-tej - to przykazania boze, jakiekolwiek by nie byly w tych czasach
11-tej - to znow moje
12-tej - to jezusowe lub chrystusowe lub ich wspolne, jak wiatr zawieje
13-tej - wiadomo, ze strasznej
14-tej - to zalezy jak plemie zydowskie do tego podejdzie
15-tej - to calkowicie moje i tych, co u schylku 3-ciej sa w sejmie
16-tej - to kontratak diabelski, nawet nie wiadomo dlaczego i w ktora strone
17-tej - to tylko pojedyncza magia
18-tej - to ziemskosc piekna szatanem troche przycechowana
19-tej - tu juz mam kontrole
20-tej - regula Heisenberga
21-szej = to juz tylko boskosc

jacek

oczywiscie nie wiem, na ktorej sie skonczy, ale tak czy siak dalszy wachlarz
rozwine.

2. Data: 2017-12-26 07:01:34

Temat: Re: dzieje polski i swiata po troszeczce
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 06:33:25 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
>
> jacek
>
> oczywiscie nie wiem, na ktorej sie skonczy, ale tak czy siak dalszy wachlarz

ahA, MOZE BYC TAK, ZE skonczy sie na 44
lub 777.
wowczs, i tylko wowczas, byc moze zaniecham dalszego rozwijania.

3. Data: 2017-12-30 19:19:37

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 05:33, j...@o...pl pisze:

> oczywiscie nie wiem, na ktorej sie skonczy, ale tak czy siak dalszy wachlarz
> rozwine.

skonczylo sie na tym, ze ta grupa nie jest juz nawet do dupy podobna

--
gazebo

---
Avast.

4. Data: 2017-12-30 19:52:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zaproponuj coś.
Bo na razie to produkujesz bańki mydlane.

5. Data: 2017-12-30 20:00:52

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-30 o 18:52, i...@g...pl pisze:
> Zaproponuj coś.
> Bo na razie to produkujesz bańki mydlane.

tobie to powinnas wiedziec co moge powiedziec, starosc nie radosc, moge
tylko wspolczuc, no ale ale, ciagle nie umiesz zalozyc meskiej koszuli?

--
gazebo

---
Avast.