dziwna przypadłość zmęczeniowa

1. Data: 2007-02-25 09:08:18

Temat: dziwna przypadłość zmęczeniowa
Od: mynthon <m...@o...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kliku lat towarzyszy mi dziwna przypadłość. A mianowicie jak jestem
zmęczony mój układ pokarmowy zachowuje sie jak bym sie zatruł, lub jak
by czegoś nie mógł strawić - wymusza na mnie wymioty. Jeśli nie
zwymiotuje to nie mogę funkcjonować z tym uczuciem, nie jestem w stanie
nic zrobić. Jeśli natomiast zacznę już wymiotować to przeważnie nawet
nie mam czym, więc tak naprawdę nie przynosi to żadnego efektu tylko
powoduje taki zmęczenie ze usypiam. Po odespaniu kilku godzin wracam
prawie do normalnego funkcjonowania.
Do pojawienia sie objawów wystarczy ze nie prześpię nocy (dziś to było 6
godzin snu), lub wstanę wcześniej niż zwykle.
Proszę może o jakies nakierowanie co z tym zrobić, jaki lekarz, w którym
kierunku iść??

Mateusz

2. Data: 2007-02-25 14:25:39

Temat: Re: dziwna przypadłość zmęczeniowa
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 10:08, mynthon <m...@o...p.lodz.pl> wrote:
> [...]
> Proszę może o jakies nakierowanie co z tym zrobić, jaki lekarz, w którym
> kierunku iść??

Moje doświadczenie życiowe wskazuje kamienie w woreczku żółciowym.
Ale mogą być też inne przyczyny takiego stanu.
To już wiedza, a właściwie jej brak, nie pozwala mi na zabranie głosu.

--
Pozdrawiam :)
JM

Problem