dziwna sprawa z krwotokiem z nosa

1. Data: 2007-05-01 11:25:40

Temat: dziwna sprawa z krwotokiem z nosa
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam częste krwotoki z nosa, wiem, że muszę iść ( jak co roku ) do
laryngologa, żeby "przepalił" mi naczynko, ale chciałem zapytać o coś
innego.

Czy wydaje Wam się możliwe, żeby polecany podczas takich dolegliwości
Rutinoscorbin, wywoływał u mnie działanie odwrotne ??

Bardzo często krwawię po Rutinoscorbinie - a np. po aspirynie jeszcze
się nie zdażyło. Dziwna sprawa, bo powinno być na odwrót ;)

2. Data: 2007-05-11 00:03:50

Temat: Re: dziwna sprawa z krwotokiem z nosa
Od: m...@o...net (ddx) szukaj wiadomości tego autora

to normalny paradox w medycynie (5 % ma tak ) ze mna wlacznie. napisz cos
o tych krwotokach z nosa to sprobuje ci pomoc homeopatycznie, kiedy sie
pogarszaja, polepszaja, itp
poza tym duzo tych lekow to sa leki syntetyczne wiec jak maja dzialac
naturalnie, lepiej poszukaj sobie warzyw i owocow bogatych w bioflawonoidy.
powodzenia

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

3. Data: 2007-05-11 22:55:08

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ddx wrote:
> to normalny paradox w medycynie (5 % ma tak ) ze mna wlacznie.

Ale tak, że rutinoscorbin działa "na odwrót" ?
Jak możesz, to rozwiń, bo to ciekawe.

> [...]
> poza tym duzo tych lekow to sa leki syntetyczne wiec jak maja dzialac
> naturalnie, lepiej poszukaj sobie warzyw i owocow bogatych w

A napiszę później, ale nie wiem czy jest sens, bo zauważyłem, że działa
metoda "na chama", czyli przepalenie naczynek.

rak jadra a ból
apteka internetowa
jak sie pozbyc implanta z mozgu ?
Z Indii
Bóle stawowe w okolicy skroniowo-żuchwowej-pom ocy