dziwna wydzielina/upławy

1. Data: 2006-04-19 10:22:58

Temat: dziwna wydzielina/upławy
Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

witam,
od pewnego czasu mam dziwne upławy. Jest to wydzielina przypominająca białko,
kolor lekko mleczny. Dodam, że nie trwa to cały miesiąc więc mogę pdoejrzewać,
że to normalne w pewnym cyklu jajeczkowania. Ale nie mam pewności niestety.

przede wszystkim chciałabym zapytać czy to normalne :)
jeśli nie to czym może być to spowodowane?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
l. 23

2. Data: 2006-04-19 10:35:54

Temat: Re: dziwna wydzielina/upławy
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Apr 2006 12:22:58 +0200, in pl.sci.medycyna you wrote:

> [...]
>
> przede wszystkim chciałabym zapytać czy to normalne :)
> jeśli nie to czym może być to spowodowane?

o ile sie orientuje to dopoki jest bialo-mleczna i bez brzydkiego zapachu
to jest to zupelnie normalne. pewnie ktos ci odpowie dokladniej, ale wiem,
ze sa bardziej i mniej mokre okresy cyklu. gdyby pojawilo sie swedzenie, a
uplawy zrobilyby sie zoltawe i z wyraznym zapachem, wtedy lecialabym do
gina zrobic badania :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

3. Data: 2006-04-19 11:23:50

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@b...pl> napisał w wiadomości

> nie trwa to cały miesiąc więc mogę pdoejrzewać,
> że to normalne w pewnym cyklu jajeczkowania.

"Cykl jajeczkowania", hmmm...
A biologia w SP była już, czy jeszcze nie?
Polecam trochę poczytać...
Wpisz sobie w google hasła: śluz szyjkowy, wydzielina z pochwy itp.

--
D.

4. Data: 2006-04-19 11:43:16

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niestety.

> przede wszystkim chciałabym zapytać czy to normalne :)
> jeśli nie to czym może być to spowodowane

jest to jeden z objawów okołoowulacyjnych. Wydzielina w tym czasie zmienia
się właśnie na taką przypominającą białko jaja kurzego, jest bardzo
rozciągliwa. Czym bliżej jajeczkowania tym robi się bardziej przezroczysta i
bardziej rozciągliwa, i czuć w tym czasie charakterystyczną wilgoć w
pochwie. To wszystko ma pomóc w dostarniu się plemników do jajeczka. Szyjak
macicy też w tym czasie sie bardziej otwiera. Po jajeczkowaniu wydzielina
praktycznie zanika, nazywa się to wtedy dniami suchymi, albo zmienia w taką
gęstą, białą maź. Okres poowulacyjny dla niektórych kobiet charakteryzuje
się również bólem piersi i trw on zwykle ok 14 dni, aż do pojawienia się
miesiączki. Od pojawienia się miesiączki znowu zaczyna się odliczanie..., i
tak w kółko.

5. Data: 2006-04-19 15:11:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@b...pl napisał(a):
> [...]
>
> przede wszystkim chciałabym zapytać czy to normalne :)
> jeśli nie to czym może być to spowodowane?

Jest to znak, że w tych dniach możesz zajść w ciążę.

--
Kaja

stymulator i kolatanie
Transfer Factor Plus