dziwne kręcenie w głowie ;/

następny post »
From: k...@w...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: dziwne kręcenie w głowie ;/
Date: 16 Feb 2007 11:38:42 -0800

hej! mam taki problem...,w nocy dość często kręci mi sie w
głowie..,budze się z tym,a oczy mi sie trzęsą jak po karuzeli.siadam
wtedy i czekam kiedy mi to przejdzie..,ogladałam w tv ze w czasie snu
oczy bardzo szybko migoczą...najwyraźniej mam jakies zaburzenia ;/,nie
wiem co mi jest!!lekarze tez nie wiedzą ;(..a jak to cos bardzo złego?
Gdy to mam to rano czuje się dosłownie jak po karuzeli,kręci mi sie w
głowie...chyba wiecie jakie to uczucie.. i co ja mam teraz
zrobić ?;/,a moze to jest powiązane z tym płynem w
mózgu...heh,załamka...