dziwne kręcenie w głowie ;/

1. Data: 2007-02-16 19:38:42

Temat: dziwne kręcenie w głowie ;/
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

hej! mam taki problem...,w nocy dość często kręci mi sie w
głowie..,budze się z tym,a oczy mi sie trzęsą jak po karuzeli.siadam
wtedy i czekam kiedy mi to przejdzie..,ogladałam w tv ze w czasie snu
oczy bardzo szybko migoczą...najwyraźniej mam jakies zaburzenia ;/,nie
wiem co mi jest!!lekarze tez nie wiedzą ;(..a jak to cos bardzo złego?
Gdy to mam to rano czuje się dosłownie jak po karuzeli,kręci mi sie w
głowie...chyba wiecie jakie to uczucie.. i co ja mam teraz
zrobić ?;/,a moze to jest powiązane z tym płynem w
mózgu...heh,załamka...

2. Data: 2007-02-19 21:43:52

Temat: Re: dziwne kręcenie w głowie ;/
Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl wrote:
> [...]
> głowie...chyba wiecie jakie to uczucie.. i co ja mam teraz
> zrobić ?;/,a moze to jest powiązane z tym płynem w

Bardzo możliwe, że masz zapalenie błędnika, bądź jakieś inne problemy
związane z błędnikiem - daje to dokładnie takie objawy. Ta karuzela
to prawdopodobnie oczopląs (http://pl.wikipedia.org/wiki/Oczopl%C4%85s)

Radzę jak najszybszą wizytę u dobrego laryngologa, bo następstwa
nieleczonego zapalenia błędnika mogą być nieciekawe (z utratą słuchu
włącznie). Zresztą poczytaj tutaj np:
http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=197&typ
=1&nazwa=laryngologia

Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ
Michał Tombak
Białko w moczu - przyczyna - proszę o odpowiedź
homeopatia
krew w moczu