dziwne objawy

1. Data: 2005-07-07 12:22:52

Temat: dziwne objawy
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu moje 5 letnie dziecko , ma dziwne objawy. Wstaje rano ,
jak odwraca oczy w prawo lub lewo
czuje sie niedobrze ,czasami mowi ,ze głowa go boli (przy porodzie mial
niedotlenienie mózgu , miał podawany tlen i wielokrotnie sprawdzano mu
oczy). Byłam pare razy u lekarki ,ale ona mowi ,ze wszystko w porządku, że
jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z
takimi objawami.
Dzieki z góry

mumu

2. Data: 2005-07-07 12:23:13

Temat: Re: dziwne objawy
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości news:daj6i2

> [...]
> jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z

Zmien lekarza i szukaj dalej przyczyny tych dolegliwości.

Aga

Plamka na języku
co robić
Opuchlizna na twarzy