dziwne przeziebienie. co to bylo?

1. Data: 2003-11-06 14:16:41

Temat: dziwne przeziebienie. co to bylo?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. zrelacjonuje moje dziwne przeziebienie:

15:15 , zaczalem sie jakos slabo czuc. myslalem ze jestem zmeczony robota
15:30 , troche mi zimnawo
15:35 , wychodze na dwor, zimno mi jak piorun, a jestem dosyc cieplo
ubrany, ide na przystanek, czekam
15:45 , wsiadam do autobusu
15:55 , niedobrze mi. chyba puszcze pawia, wysiadam i znowu mi zimno
16:05 , juz mi lepiej ale zimno jak piorun, znowu w autobus
16:15 , docieram do domu. w domu jest cieplo. nakladam drugi gruby
sweter, chowam sie pod kocem. aaaaa.... ale zimno
17:00 , no wreszcie mi cieplej, temperatura 37,8 , wstaje ociezaly, ale
jestem glodny. w koncu nie jadlem obiadu. nie mam objawow nudzenia ani
wymiotow, bez kaszlu, kichania itp, bez bulu gardla, boli mnie cala
skora i miesnie. wit.C, wapno, freweks, scorbolamid

nastepny dzien, 6:00 , czuje sie w miare dobrze, troche oslabiony.
ide do roboty, w miare dobrze sie czuje.

Co to kurcze moglo byc? dzisiaj 3ci dzien po tym chorobsku
a mi nic nie jest.

aha. nic szkodliwego nie znadlem. wykluczam zatrucie.
zreszta o 15:15, mialem juz od jakiegos czasu pusty zoladek.

znik.

2. Data: 2003-11-06 15:13:28

Temat: Re: dziwne przeziebienie. co to bylo?
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko miało cos takiego....identyczne objawy.....teraz na trzeci
dzień.tylko...kupa luxnawa:D
pozdr Avf

3. Data: 2003-11-06 19:01:48

Od: "Marta Skorupska" <n...@...domu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czesc. zrelacjonuje moje dziwne przeziebienie:
[...]

Miałam dzisiaj bardzo podobne objawy - w nocy wymiotowalam koszmarnie, rano
bolal mnie żołądek i było mi caly dzien zimno. Goraczka 38,2, ból
mięśni -zażyłam apap, przespałam sie i jest dużo lepiej.
Moje dzieci wymiotowaly kilka dni temu, ale oprocz tego nie mialy zadnych
objawow. A dzis mój mąż skarży się, że mu niedobrze. Moze to jakiś wirus?

Marta

[Warszawa] Gdzie mozna kupic fartuch lekarski??
Potrzebne materiały-help
Soczewki kontaktowe a moje oczy
wybity bark
gulka pod powieka