dziwny objaw

1. Data: 2006-02-02 12:14:27

Temat: dziwny objaw
Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czego objawem może być nagła zmiana pracy rytmu serca przez
około 3-4 sekundy, i w tym samym momencie zalanie strumieniem adrenaliny, to
nie boli ale nie moge się wtedy za bardzo ruszyć.
Wiek 27 lat.
Pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2006-02-02 12:30:39

Temat: Re: dziwny objaw
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_o_J_o" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> około 3-4 sekundy, i w tym samym momencie zalanie strumieniem adrenaliny,
> nie boli ale nie moge się wtedy za bardzo ruszyć.

Faktycznie dziwny objaw. Nie slyszalem, zeby kiedykolwiek kogos zalalo
adrenalina... i to jeszcze strumieniem. Skad ten strumien???

Idz do lekarza. Bez badania, ekg nikt Ci nic nie powie. Brzmi jak napadowy
czestoskurcz, ale rownie dobrze moze byc milion innych chorob. W kazdym badz
razie nie nalezy tego lekcewazyc.

K.

3. Data: 2006-02-02 12:51:04

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 dni temu wyszłam miałam kolonoskopie ze względu na bule pod wątrobą,
objaw miałam 3 razy w ciagu ostatniego roku więc nawet o nim lekarzowi nie
wspomniałam, ale przybadaniu coś się mnie raz zapytał czy nie mam
zastawkowatości czy jakoś tak- w google nic nie znalazłam,
ekg, ciśnienie, tętno w całkowitej normie

4. Data: 2006-02-02 13:23:40

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastawkowatości czy jakoś tak- w google nic nie znalazłam,
> ekg, ciśnienie, tętno w całkowitej normie

co to jest "bula"??? Czy ty wogole wiesz, na co chorujesz? Zastawkowatość?
Też pierwsze słysze...

a ekg trzeba zrobic jak jest ten objaw, czyli najlepiej holter (ekg, ktore
aparat robi ci przez kilka dni)

5. Data: 2006-02-02 13:36:17

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_o_J_o" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> 2 dni temu wyszłam miałam kolonoskopie ze względu na bule pod wątrobą,

A dużą masz tą bulę pod wątrobą??? :-)

pl

6. Data: 2006-02-02 15:50:56

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Feb 2006 14:23:40 +0100, K wrote:

> co to jest "bula"??? Czy ty wogole wiesz, na co chorujesz? Zastawkowatość?
> Też pierwsze słysze...

a co to sa "wogole"? :>

--
Boska Ex-Terminat[ort] najczesciej w stanie spoczynku.
http://magdee.blox.pl

7. Data: 2006-02-02 19:09:56

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

> A dużą masz tą bulę pod wątrobą??? :-)

A moze "tę" ?

Iwona
// Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagnelismy duchowa slepote
//
Marie von Ebner-Eschenbach

8. Data: 2006-02-03 21:53:40

Od: "Pietrek102" <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora