dziwny objaw z kontaktem

1. Data: 2007-08-03 20:00:20

Temat: dziwny objaw z kontaktem
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam pytanie co moze byc przyczyna niedzialajacego kontaktu?
kontakt umieszczony w laziencie do pralki, bylo prane wszystko dzialalo i
nagle bum...inne kontakty dzialaja a ten jeden nie.
rozkrecilem sprawdzam pradu na nim nie ma, korkami ruszalem na innych
kontaktach jest prad tylk ona tym nie ma ?
co moglo sie stac ze nagle wysiadl ?jak to teraz sprwadzic ?:(

2. Data: 2007-08-03 20:19:16

Temat: Re: dziwny objaw z kontaktem
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
> kontaktach jest prad tylk ona tym nie ma ?
> co moglo sie stac ze nagle wysiadl ?jak to teraz sprwadzic ?:(
Wezwać elektryka

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2007-08-03 20:20:33

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-08-03 22:00, Niejaki/a bartek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> kontaktach jest prad tylk ona tym nie ma ?
> co moglo sie stac ze nagle wysiadl ?jak to teraz sprwadzic ?:(

Oprocz kontaktow i korko sa jeszcze puszki w scianach. Musisz isc "po
sznurku do klebka". Zacznij od lazienki.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

4. Data: 2007-08-04 06:11:55

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak ale to wszystko jest pod kafelkami co tak nagle moglo sie spalic ?:(
nie wiem jak kabel idzie.......

5. Data: 2007-08-04 07:13:03

Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak ale to wszystko jest pod kafelkami co tak nagle moglo sie spalic
?:(
> nie wiem jak kabel idzie.......

Witaj.
Jeśli nie jesteś elektrykiem i nie masz pojęcia,
daj sobie spokój z naprawą.
Nie wiem co w twoim pojęciu jest "kontakt"
domyślam się ze chodzi o gniazdo. (do pralki)
A jeśli tak to nie dotykaj, nie włączaj pralki.!
Wezwij elektryka. !
Nie będę ci pisał co może być przyczną bo nie polecam naprawy samodzielnej

6. Data: 2007-08-04 07:13:04

Od: "Player" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> no tak ale to wszystko jest pod kafelkami co tak nagle moglo sie spalic
> ?:(
> nie wiem jak kabel idzie.......

to:
-wezwij elektryka, on zna typy instalacji i będzie wiedział którędy idzie
przewód
-miałem podobnie, przewód upalił się w "srodku sciany" i trzeba było kuć :(

7. Data: 2007-08-04 07:17:11

Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przewód
> -miałem podobnie, przewód upalił się w "srodku sciany" i trzeba było kuć

Chodzi rónież o bezpieczeństwo,
pralka może, w wypadku braku dostatecznej ochrony przeciwporażeniowej,
stanowić zagrożenie porażenia prądem elektr.
W takich pomieszczeniach jak łazienka należy zachować szczególną dbałość o
urządzenia elektryczne.

8. Data: 2007-08-04 07:24:50

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek wrote:
> no tak ale to wszystko jest pod kafelkami co tak nagle moglo sie
> spalic ?:( nie wiem jak kabel idzie.......

jedyne co mogło się spalić to przewód ( dokładnie miedziany
przewodnik, albo co gorsza aluminiowy)
jeżeli masz miernik to zmierz, jeżeli nie to lepiej zaproś elektryka -
nie zrobisz sobie lub komuś krzywdy
a puszki połączeniowe pod sufitem prawie zawsze są (czasami niestety
pod glazurą)

Jeffrey

9. Data: 2007-08-05 09:10:23

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozkrecilem sprawdzam pradu na nim nie ma,
Jak sprawdzałeś?

10. Data: 2007-08-05 17:09:43

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sprawdzałeś?

Na grupę posta napisał, więc prądu w gniazdku na pewno nie ma :)

Tomek

odplyw c.o. do kanalizacji ?
Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Jaki odkurzacz?
grzejnik - zamienione powrot/zasilanie
Szafy