dziwny okres

1. Data: 2004-06-17 16:03:04

Temat: Re: dziwny okres
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma zadnych objawow ciazy, ani objawow poprzedzajacych nadejscie
> miesiaczki...
> Czy istnieje prawdopodobienstwo ciazy????

zawsze jest takie prawdopodobieństwo nawet przy ujemnych testach z moczu,
dla pewności proponuję zrobić beta-HCG z krwi, to powinno rozwiać
wątpliwości, pozdrawiam A

2. Data: 2004-06-17 16:03:55

Temat: dziwny okres
Od: "Janki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okres u mojej dziewczyny zaczynal sie i nie skonczyl... pojawilo sie lekkie
krwawienie, bole przemenstruacyjne...tak jak na poczatku, zaczynal sie,
zaczynal i tak naprawde nie zaczal
Cale zdazenienie mialo miesce przed prawidlowym terminem okresu...
Przeprowadzilismy badanie testem ciazowym Quick vue po 19 dniach od momentu
potencjalnego zaplodnienia i nie wykazal nic...
Dodam, ze stosunek, ktory mogl moglo dojsc do zaplodnienia byl ok 4-5 dni
po okresie...

3. Data: 2004-06-17 16:12:55

Od: "Janki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze jest takie prawdopodobieństwo nawet przy ujemnych testach z moczu,
> dla pewności proponuję zrobić beta-HCG z krwi, to powinno rozwiać
> wątpliwości, pozdrawiam A

ale czy taki przedterminowy zaczynajacy sie i nie konczacy okres z lekkim
krwawieniem jest rzecza spotykana?

4. Data: 2004-06-17 16:17:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janki wrote:

> ale czy taki przedterminowy zaczynajacy sie i nie konczacy okres z lekkim
> krwawieniem jest rzecza spotykana?

Nie wyniklo z Twojego postu jak dlugo trwa/trwalo plamienie.

Jesli kilka dni, to:

Jesli bierzesz tabletki anty, to takie plamienie w okolicach srodku
cyklu jest normalne (dyskomfort podobny jak przed okresem tez sie zdarza)
Wystepuje to rowniez czesto w pierwszych 2-3 cyklach przyjmowania nowych
pigulek.

Jesli nie, u niektorych kobiet wystepuje plamienie okoloowulacyjne, wiec
to moze byc rowniez to.

Oczywiscie, zakladam, ze jestes pod regularna kontrola lekarska (bo
takie plamienie moze oznaczac i mniej przyjemne rzeczy).
Jesli sie niepokoisz albo plamienie trwa dluzej, po prostu odwiedz
ginekologa, bo IMHO nikt tu Ci zdalnej odpowiedzi nie da.

Dunia

5. Data: 2004-06-17 16:50:32

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale czy taki przedterminowy zaczynajacy sie i nie konczacy okres z lekkim
> krwawieniem jest rzecza spotykana?

a po ilu dniach od ostatniej miesiaczki pojawilo sie to "przedterminowe"
krwawienie?

pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2004-06-17 17:04:39

Od: "Janki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po ilu dniach od ostatniej miesiaczki pojawilo sie to "przedterminowe"
> krwawienie?

od konca ostatnije - 19-20

7. Data: 2004-06-17 17:05:28

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po ilu dniach od ostatniej miesiaczki pojawilo sie to "przedterminowe"
>
> od konca ostatnije - 19-20

jesli jest to niewielkie krwawienie, wlasciwie plamienie, to moze ma to
zwiazek z opozniona owulacja, u niektorych kobiet w okresie jajeczkowania
pojawia sie wlasnie takie plamienie
jesli jednak krwawienie jest wieksze i bardziej przypomina okres, to moze
Twojej dziewczynie rozregulowal sie po prostu cykl hormonalny (czy bierze
pigulki?), sama mialam kilka razy taka sytuacje
jesli nie dowierzacie testowi ciazowemu, to warto zrobic w laboratorium test
z krwi- jest na pewno bardziej wiarygodny, a juz na pewno uspokoi Was wizyta
u ginekologa

pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2004-06-17 17:12:50

Od: "Janki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli jest to niewielkie krwawienie, wlasciwie plamienie, to moze ma to
> zwiazek z opozniona owulacja, u niektorych kobiet w okresie jajeczkowania
> pojawia sie wlasnie takie plamienie

no wlasnie.. cos takiego... czy moze takie cos miec wplyw na przesuniecie
okresu????

9. Data: 2004-06-17 17:14:36

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie.. cos takiego... czy moze takie cos miec wplyw na przesuniecie
> okresu????

na przesuniecie momentu owulacji, a wiec i w efekcie okresu ma wplyw mnostwo
rzeczy, np. zmiana klimatu, przyjmowanie niektorych lekow, choroba, a przede
wszystkim stres

pozdrawiam
Agnieszka

10. Data: 2004-06-17 17:20:26

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jutro chyba zrobimy badanai krwi w laboratorium.. to chyba najlepsze
> rozwiazanie
>
> dziekuje i pozdrawiam ;)

jesli sie nie myle, to wynik powinien byc po kilku godzinach

pozdrawiam :-)

test
Złamanie małego palca
European SuperBabes 1194
dziecko polknelo gumke do scierania! PILNE
Cukrzyca ciążowa-pilna pomoc !