dziwny przypadek dzwine uczucie brak czucia pieta..

1. Data: 2011-09-14 15:50:00

Temat: dziwny przypadek dzwine uczucie brak czucia pieta..
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jakis czas temu mialem taka dziwna przypadlosc
ze strasznie rwala mnie pieta podczas dziwnych ustawien nogi
(wyciagniec)... rwalo cos w piecie jakbym sciegna wzial w rece i ciagnal
a one by cos mialy zaraz wyrwac... bol przeszedl
teraz natomiast
jest cos takiego w tym samym miesjcu

jak sie lekko dotykam czegos powoli to nie cuzje... dopiero jak mocniej
przycisne bok piety to czuc... ze cos robie
skora wtym miesjcu wyglada normalnie ale jezeli o chodzi o czucie to
jest na maksa dzwinie... jakby nie moja czesc ciala a moze i moja ale
jakas porazona...
co to moze byc ?

2. Data: 2011-09-14 16:38:53

Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" napisał w wiadomości grup

[...]

____________
bartusiu :))))) to może byc ostroga. klik ->
http://zdrowe_stopy.republika.pl/heel_spurs.htm
--
hoja ~ "None'e facile mangiare segature, per poi kakare una tavola''.

3. Data: 2011-09-15 20:51:48

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-14 18:38, *HoYa* pisze:

> [...]
> --
> hoja ~ "None'e facile mangiare segature, per poi kakare una tavola''.

ale mnie to nie boli podczas siedzenia,,, generalnie wcale mnie nie boli
tylko drazni
np teraz jak dotykam palcem okolicy piety to takie dzwine draznione uczucie
cos jakbym mial tam wklejony sznur i go probowal wyciagnac takie jest
uczucie jak sie np rozciagam
to jest po zewnetrznej stronie nogi piety...
nic nie widac tylko dziwne uczucie

Jak dlugo brac Azitrox?
wykręty lekarzy
Tyle kłótni o kartkę papieru
counterpain, krem przeciwbólowy, gdzie kupić
Brak zarostu i młody wygląd :(