dziwny zapach z zeba!?co to?!

1. Data: 2004-07-19 21:07:45

Temat: dziwny zapach z zeba!?co to?!
Od: "Marcin" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyscilem dzisiaj zeby nica (stosuje ja gdzie od tygodnia) i nagle poczulem
ze ta nic strasznie smierdzi!!No ale nie wiedzialem dlaczego co i jak?
Doszedlem wkoncu ze zaczyna smierdziec gdy wkladam ja miedzy dwa zeby
(siodemke i osemke). Wyjme i odrazu smierdzi!Ale to normalnie tak za
przeproszeniem wali ze nie moge!Co to moze byc??Siodemka zdaje sie niedawno
byla leczona.

2. Data: 2004-07-19 21:41:01

Temat: Re: dziwny zapach z zeba!?co to?!
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (siodemke i osemke). Wyjme i odrazu smierdzi!Ale to normalnie tak za
> przeproszeniem wali ze nie moge!Co to moze byc??Siodemka zdaje sie

Bo problem dotyczy prawdopodobnie gnijących resztek jedzenia w przestrzeni
między tymi zębami. Jest regularnie niedoczyszczana. Być może jest tam
pogłębiona kieszonka a w niej kiszonka ;-). Dokładne czyszczenie,
higienizacja u dentysty i nauka szczotkowania jak w przedszkolu. Brzmi
śmiesznie, ale ....
Piotr

3. Data: 2004-07-19 23:00:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <t...@o...pl> wrote in message news:cdherd$rch$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> pogłębiona kieszonka a w niej kiszonka ;-). Dokładne czyszczenie,
> higienizacja u dentysty i nauka szczotkowania jak w przedszkolu. Brzmi

Albo ta siódemka była niedoleczona i ma tam chłop tzw. zgorzel.

4. Data: 2004-07-20 09:05:38

Od: "Kamil Łęcki" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby myje 3xdziennie i staram sie to robic bardzo dokladnie. Ale moze
rzeczywiscie cos tam siedzialo i gnilo ;). Dzisiaj rano wstalem i to samo
mialem tez miedzy 6 a 7 tyle ze po drugiej stronie.

5. Data: 2004-07-20 09:05:49

Od: "Marcin" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-07-20 13:16:30

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo ta siódemka była niedoleczona i ma tam chłop tzw. zgorzel.

Możliwe, ale w takim razie produkty rozpadu muszą się przedostawać wzdłuż
korzenia do przestrzeni międzyzębowej. Bez wizyty u dentysty (dania zarobić
konowałowi-jak niektórzy by napisali) się nie obejdzie
Piotr

P.S. Znaczy się obejdzie, ale kosztem ząbków

7. Data: 2004-07-20 13:18:06

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeby myje 3xdziennie i staram sie to robic bardzo dokladnie. Ale moze
> rzeczywiscie cos tam siedzialo i gnilo ;). Dzisiaj rano wstalem i to samo
> mialem tez miedzy 6 a 7 tyle ze po drugiej stronie.

W sklepie z rzeczami dla dentystów kupisz za niewielkie pieniądze tabletki
do wybarwiania osadów nazębnych. Zastosuj - zdziwisz się jak dokładnie je
czyścisz ;-). To wcale nie jest łatwe.
Piotr

8. Data: 2004-07-20 13:48:08

Temat: OT - konował:) Re: dziwny zapach z zeba!?co to?! (was: dziwny zapach z zeba!?co to?!)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 15:16:30 +0200, Piotr wrote:

> Bez wizyty u dentysty (dania zarobić
> konowałowi-jak niektórzy by napisali) się nie obejdzie [...]

Kiedy czytam wypowiedzi takich ludzi chce mi się śmiać. Skoro chodzą do
konowała, to są zwierzętami (konował = weterynarz, przynajmniej
pierwotnie).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

9. Data: 2004-07-20 16:08:41

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy czytam wypowiedzi takich ludzi chce mi się śmiać. Skoro chodzą do
> konowała, to są zwierzętami (konował = weterynarz, przynajmniej
> pierwotnie).

Dziękuję Marku, Zawsze się zastanawiałem skąd to słowo się wzięło.
Piotr

10. Data: 2004-07-20 16:23:34

Temat: Re: OT - konował:) Re: dziwny zapach z zeba!?co to?!
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 18:08:41 +0200, Piotr wrote:

> Dziękuję Marku, Zawsze się zastanawiałem skąd to słowo się wzięło.

I teraz nie wiem, czy sobie ze mnie żartujesz, czy piszesz poważnie:)

Na etymologii się nie znam, ale podejrzewam, że źródło tego słowa może
mieć coś wspólnego z tym, co z konia wałacha robi:)

A że o lekarzach pogardliwie mówi się czasem 'weterynarze' (co jest moim
zdaniem idiotyczne, bo mam sporo szacunku do weterynarzy jako takich),
to i konotacja taka a nie inna się utrwaliła:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

odchudzanie
toksyczne leki tarczycowe
Guz w głowie - gdzie operować ?(Warszawa)
opuchlizna rąk i powiek po nocy
HIV - mozliwosc zakazenia