dziwny zapach z zeba!?co to?!

11. Data: 2004-07-20 16:32:42

Temat: Re: OT - konował:) Re: dziwny zapach z zeba!?co to?!
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I teraz nie wiem, czy sobie ze mnie żartujesz, czy piszesz poważnie:)
>
> Na etymologii się nie znam, ale podejrzewam, że źródło tego słowa może
> mieć coś wspólnego z tym, co z konia wałacha robi:)
>
> A że o lekarzach pogardliwie mówi się czasem 'weterynarze' (co jest moim
> zdaniem idiotyczne, bo mam sporo szacunku do weterynarzy jako takich),
> to i konotacja taka a nie inna się utrwaliła:)

Najwyraźniej źle zrozumiałeś mój sarkazm. Piłem do niedawnych wątków, w
których często takie określenia można było spotkać. sam jestem lekarzem
(dentystą).
Nie żartuję z Ciebie, poważnie nie wiedziałem skąd to słowo się wzięło.
Piotr

12. Data: 2004-07-20 16:43:30

Od: "Kamil Łęcki" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie!!nie odbiegajcie od tematu!Przed chwila znowu nitkowalem i znowu ten
smrodek, ale juz troche lzejszy. Tym razem z jedynek. (ciagle jestesmy na
gorze ;))!!Nie wiem co na to poradzic!Czy mial ktos tak ze jak nitkowal to
mu nitka smierdziala??!!Mozliwe ze to te resztki jedzenia tak smierdza??Ale
przeciez one nie sa tam od nie wiadomo jak dlugo!Podejrzewam ze od rana.

14. Data: 2004-07-20 16:56:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 16:43:43 +0000 (UTC), Marcin wrote:

> Panowie!!nie odbiegajcie od tematu!

A Ty dla odmiany masz rozdwojenie jaźni:) Zdecyduj się, czy jesteś
Marcinem, czy Kamilem, i nie ślij postów w obu wcieleniach.

:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

15. Data: 2004-07-20 16:56:46

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
smierdza??Ale
> przeciez one nie sa tam od nie wiadomo jak dlugo!Podejrzewam ze od rana.

Zdziwił byś się. Oczywiście nie chcę powiedzieć że nie myjesz zębów, ale na
prawdę nie jest łatwo doczyścić, zwłaszcza w trudno dostępnych miejscach.
Poza tym od rana to już mogło się zesmrodzić. Trudno stawiać diagnozę przez
internet ale tak przypuszczam. Między zębami jest ponad 30 stopni Celsjusza.
Po tylu godzinach wszystko ma prawo się zesmrodzić. Ja nie mówię o kawałkach
marchewki tylko o płytce nazębnej, która może zalegać w kieszonkasz
dziąsłowych.
Piotr

16. Data: 2004-07-20 17:01:30

Temat: Re: dziwny zapach z zeba!?co to?!
Od: "Mania" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> W sklepie z rzeczami dla dentystów kupisz ...

A gdzie taki sklep jest w Warszawie lub Krakowie? wie ktoś?

17. Data: 2004-07-20 20:56:29

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie taki sklep jest w Warszawie lub Krakowie? wie kto??

W Krakowie na ulicy Starowiślnej obok serwisu Noki (nie pamiętam numeru),
drugi już blisko mostu, poznasz po szyldzie w kształcie zęba. Jest ich
sporo. Myślę że książka telefoniczna będzie skuteczna.
Piotr

18. Data: 2004-07-20 21:57:10

Od: w...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

To ja lece sprawdzić do łązienki, może ja też tak mam...

19. Data: 2004-07-20 22:02:32

Od: w...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> To ja lece sprawdzić do łązienki, może ja też tak mam...

Nie moje nie śmierdzą wcale :P
Za to jutro poranny oddech porazi:)

20. Data: 2004-07-22 21:25:30

Od: "Marcin" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i faktycznie. Smrodek z jednego zeba. Leczonego na dodatek!Ale jakos tak
nie fortunnie ze chyba mi sie tam jedzonko zbiera i sie psuje.

odchudzanie
toksyczne leki tarczycowe
Guz w głowie - gdzie operować ?(Warszawa)
opuchlizna rąk i powiek po nocy
HIV - mozliwosc zakazenia