dzownice kalifornijskie

11. Data: 2002-05-10 14:54:46

Temat: Re: dzownice kalifornijskie (OT)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:abgdv4$15mm$1@news2.ipartners.pl...
> A wszystko przez to ze nikt na kuchni nie znal przepisu na tort
winogronowy

Sprowokowałaś!!! :-)))))))
Ponieważ te grupy się jakoś personalnie mieszają to pozwolę sobie! A co?
:-)))))))
1. Nie przez tort winogronowy. Tort nazywany w mojej rodzinie królewskim
(pod tą nazwą funkcjonują przynajmniej cztery różne torty) przebija nie
tylko tort winogronowy, ale i kazdy inny.
2. Przez upodobania widoczne w wiekszosci tamtejszych listów (a poczytałem
sobie, poczytałem!) do potraw z odpadków, a nie solidnego, poważnego
jedzonka.
np. jakieś pizze, jakieś zapiekanki, jakieś mikrofalówki do odgrzewania
resztek, forszmak o zgrozo! ze śledzi!, a jak się już o poważną potrawę z
poważnej ryby (żaglica) człowiek zapyta to tylko Jerzy (ogrodnik!!!) coś ma
do powiedzenia, pieczeń z pawia (mniam! mniam!) zamiast ślinotoku wzbudza
wyłącznie dowcipkowanie, kwiczoły, które Irka przodkowie pochłaniali na kopy
bo super są, wzbudzają niesmak itp, itd.
3. Produkcja nawozu w kontekście grupy kulinarnej chyba też ma jakiś sens.
:-}
Nawiasem mówiąc po przeczytaniu jednej z osobliwszych receptur na
"potrawę" aż mnie nosiło by zadać pytanie: a jak z wydalaniem po zjedzeniu
tego. Darowałem sobie ( i tamtejszym damom) ze względow różnych.:-)))
Tak, że skierownie Michała na tamtą grupe nie było chyba tak bardzo od
rzeczy :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-05-10 14:56:22

Temat: Re: dżdżownice kalifornijskie
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> A propos, a gdzie "nasz" robal?

No właśnie!!!! Czyżby przędziory krzywdę robalkowi zrobiły????
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2002-05-10 15:00:45

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Sprowokowałaś!!! :-)))))))
> Ponieważ te grupy się jakoś personalnie mieszają to pozwolę sobie! A co?
ciach

> :-)))))))> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Oj doczekasz Ty sie , doczekasz... ;-)
Spodziewalam sie wlasnie czegos takiego...
Pozdrawiam mimo wszystko (trzymam z nimi!)
AniaK

14. Data: 2002-05-10 15:15:31

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj doczekasz Ty sie , doczekasz... ;-)
Ścierą??? :-}}}}
> Spodziewalam sie wlasnie czegos takiego...
Dzięki! Bo oznacza to tylko, ze mamy podobne poglądy, ergo: mam rację! ;-)))
> Pozdrawiam mimo wszystko (trzymam z nimi!)
Ja trzymam z Tobą! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2002-05-10 18:53:40

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos, a gdzie "nasz" robal?
> Pozdrawiam, Basia.
Robal pewnie wisnie kwitnące w końcu podziwia.
Ja się zadziwiam nieobecnością Krzyśka Marusińskiego. Już pewnie niektórzy
niewiedzą co to za persona - A kiedyś medale były!
Żeby się nie skończyło jak z Piotrem S.
Pozdrowienia
Bogusław

16. Data: 2002-05-11 18:11:30