e-książka dla ogrodników

1. Data: 2002-01-11 20:37:42

Temat: e-książka dla ogrodników
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem kiedyś o książkach elektronicznych.
Jerzy doradzał mi opracowanie Kamasutry.
Jednak, nie wyszedłem naprzeciw jego zapotrzebowaniu.
Przygotowałem e-książkę dla ogrodników.
Można pobrać ją ze strony o adresie:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/krasnale.htm
--
:-)http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2002-01-12 07:52:20

Temat: Re: e-książka dla ogrodników
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzór jak może wyglądać krasnal - dobry duch ogrodów - można znaleść również
na stronie Michała Misiurewicza .. :-)))
Pozdrawiam

Bogusław Bielawski

3. Data: 2002-01-12 14:50:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałem kiedyś o książkach elektronicznych.
> Jerzy doradzał mi opracowanie Kamasutry.
???
To dotyczyło określonego kontekstu i proszę nie zmieniaj "swoją"
interpretacją faktów. Na szczęście istnieje archiwum i zajrzałem do niego
a tam jak wół stoi,
cyt.:
Programy
> Nie planowałem naruszać cudzych praw autorskich.
> Wciąż wierzę, że są pozycje nie objęte takim prawem.
Tak, masz rację. Kamasutra.
pozdr. Jerzy

> Jednak, nie wyszedłem naprzeciw jego zapotrzebowaniu.
I proszę, wyszło szydło z worka, a gdzie [proszę o wskazanie] ja zgłosiłem
takie zapotrzebowanie? Jak na razie wyobraźni mi nie brakuje i jakoś sobie
radzę i pomysłów mam jeszcze co najmniej na sto lat. :-))))

> Przygotowałem e-książkę dla ogrodników.
> Można pobrać ją ze strony o adresie:
> http://ogrod.to.jest.to/ogrody/krasnale.htm
Oj Krzysztofie, widzę, że "zdziadkowałeś" trochę. [W zasadzie powinienem
napisać zdziadziałeś ale z uwagi na złe konotacje tego słowa nie ośmielam
się go użyć coby nie być źle zrozumianym. Mam nadzieję iż nowe słowo
mające pozytywny wydźwięk spodoba Ci się.] Oczywiście popieram taką
twórczość jaką proponujesz.
;-)))
pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-01-14 16:39:43

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1opvj$3gm$1@news.tpi.pl...
> Wzór jak może wyglądać krasnal - dobry duch ogrodów - można znaleść
również
> na stronie Michała Misiurewicza .. :-)))

Chetnie bym obejrzał, ale wiem, że grafiki Michała są równie wielkie, jak
wielkie jest jego serce :-).
Czy moge prosić o dokładny odsylacz Michale?
--
:-)http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2002-01-14 16:45:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> I proszę, wyszło szydło z worka, a gdzie [proszę o wskazanie] ja zgłosiłem
> takie zapotrzebowanie?

Twoja osobowość jest tak ciekawa, rozległa i skomplikowana, że aby ją
rozumieć nie wystarczy jakieś tam archiwum. Trzeba umieć czytac między
wierszami :-).

>Jak na razie wyobraźni mi nie brakuje i jakoś sobie
> radzę i pomysłów mam jeszcze co najmniej na sto lat. :-))))

Niechcąco, ujawniłeś swoje kolejne uzdolnienia :-).

> Oj Krzysztofie, widzę, że "zdziadkowałeś" trochę.

Bo ja wiem? To fakt, że spodziewam sie kolejnego wnuka, dokladniej -
wnuczki, ale tematyka strony przemawia raczej za zdziecinnieniem niż
zdziadzieniem :-).
--
:-)http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2002-01-14 23:29:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:a1opvj$3gm$1@news.tpi.pl...
> również

> Czy moge prosić o dokładny odsylacz Michale?

Chyba musisz zapytac Boguslawa, o co mu chodzilo. Ale moze:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/katalonia/dscf04
01.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/katalonia/dscf04
02.jpg
Broda jest, czapka czerwona ... :-) Moze troche trzeba przeskalowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-01-15 20:30:34

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"
> Chyba musisz zapytac Boguslawa, o co mu chodzilo. Ale moze:
> [...]

Ależ to nie wzór, to oryginał :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2002-01-15 22:13:11

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach Michał! musiałeś tak odrazu podać kawe na ławe? <;-)=
Z resztę uważam że krasnale bez czapki też są ważne, (mnie wystarczyło
zdjęcie podstawowej prezentacji by ogłosić, co ogłosiłem).

Czy możesz potwierdzić metode na wyhodowanie krasnala - włosy i brodę
przycinać mniej niż rośnie, nie nawozić, nie pryskać, środki naturalne
stosować. (moja broda puki co przycinana regularnie ale włosy za to
rozrastają się bujnie.
Pozdrawiam
Bogusław

9. Data: 2002-01-16 16:45:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Z resztę uważam że krasnale bez czapki też są ważne

Oj, nie jestem pewien. Przeciez chyba nawet nazwa sie stad bierze
("a na glowach krasne czapki").

> Czy możesz potwierdzić metode na wyhodowanie krasnala - włosy i brodę
> przycinać mniej niż rośnie, nie nawozić, nie pryskać, środki naturalne
> stosować

Zamienilbym "przycinac mniej niz rosnie" na "nie przycinac". Oczywiscie nie
nawozic. Nawet obornikiem czy kompostem! :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2002-01-17 17:29:19

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości
> [...]
02.jpg
> Broda jest, czapka czerwona ... :-) Moze troche trzeba przeskalowac.

I raczej nie jest to krasnal ogrodowy tylko górski.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Kwiaty jednoroczne a byliny
kupowanie roslin zima ?