efekt włażenia w dupę każdemu

1. Data: 2016-09-04 08:08:00

Temat: efekt włażenia w dupę każdemu
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:

https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU

--
Chiron

2. Data: 2016-09-04 08:17:15

Temat: Re: efekt włażenia w dupę każdemu
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-04 o 08:08, Chiron pisze:
> Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU
>
> --
> Chiron

ja nie gram w grę world of tanks, ale w innych grach nie ma przyjaźni,
jest wręcz wrogość, bo w grach chodzi o to aby wygrać, zniszczyć
przeciwnika, najlepiej psychologicznie, bo skilla brakuje:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

3. Data: 2016-09-04 08:18:21

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja nie gram w grę world of tanks, ale w innych grach nie ma przyjaźni,
> jest wręcz wrogość, bo w grach chodzi o to aby wygrać, zniszczyć
> przeciwnika, najlepiej psychologicznie, bo skilla brakuje:)

No ale o innych nacjach tak nie mówią

--
Chiron

4. Data: 2016-09-04 08:21:38

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-04 o 08:18, Chiron pisze:

> No ale o innych nacjach tak nie mówią

widać, że nigdy w nic nie grałeś, ja gram np. w counter-strike`a i tam
dzieciaki wypisują i gadają podobne bzdury, bo im skilla brakuje

im więcej takiego hejtu to oznacza, że gracz hejtowany jest naprawdę dobry:)

5. Data: 2016-09-04 08:50:07

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieciaki wypisują i gadają podobne bzdury, bo im skilla brakuje
>
> im więcej takiego hejtu to oznacza, że gracz hejtowany jest naprawdę

Jak ja się bawiłem z dzieciakami w wojnę, to każdy chciał być polskim
żołnierzem, rzadko kto- rosyskim, ale nikt- niemieckim. No bo tak działł
stereotyp, wpajany nam wtedy.
Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem
obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

--
Chiron

6. Data: 2016-09-04 08:53:11

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-04 o 08:50, Chiron pisze:
> [...]
> Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem
> obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

bynajmniej, dużo dzieciaków z Polski gra dobrze, ma skilla, więc są
hejtowani przez tych, którzy skilla nie mają:)

btw otrzymanie tytułu 'cheater' i 'camper' to pochwała, a nie obelga:)

7. Data: 2016-09-04 10:47:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-04 o 08:50, Chiron pisze:

> Jak ja się bawiłem z dzieciakami w wojnę,

A trzeba było pomyśleć i kupić dzieciakom wrotki i rower, a nie bawić
się z nimi w wojnę. Miałbyś mniej faszystów na ulicach teraz.

> to każdy chciał być polskim
> żołnierzem, rzadko kto- rosyskim, ale nikt- niemieckim. No bo tak działł
> stereotyp, wpajany nam wtedy.

I przekazywany dalej przez rodziców bawiących się ze swoimi dziećmi w wojnę.

> Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem
> obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

Wnioski z dupy.
Nienawiść do Polaków jest tam taka sama, jak Polaków do innych nacji.
W grach o tak dużej społeczności też się spotyka pseudopatriotów,
kiboli, katotalibów i inne wszelkiej maści oszołomstwo plujące jadem na
innych. Z dowolnego kraju.

Koleś z filmu zrobił kilka zdjęć z gry i wybrał tylko te, które mu pasują.
Po pierwsze, flaga przy nicku o niczym nie świadczy, możesz sobie
przypisać dowolną. Po drugie, czemu nie pokazał screenów z gry, gdy to
Polacy plują jadem nacjonalistycznym i rasistowskim?
Ten gościu twierdzi, że Polacy pięć lat temu wyzywali innych
(inspirowani przez kogoś LOL:) tak jakby katotaliba trzeba było
dodatkowo inspirować...)), a teraz już nie wyzywają... bzdura.

Po trzecie, gdyby się nauczył jakiegoś języka, to mógłby sobie
porozmawiać z graczami z innych państw osobiście. Na TSach klanowych czy
na czacie w grze. Ilość pseudopatriotów w innych krajach wcale nie jest
wyższa niż u nas.
A jak już ktoś zaczyna bluzgi nacjonalistyczne podczas rozgrywki, to w
większości są to właśnie Polacy (w większości, to nie znaczy, że
zawsze). Koleś na zdjęciach pokazuje tylko fragmenty pyskówek... jak
ktoś mieczem zaczyna to i mieczem obrywa. Proste jak budowa cepa.

Większość graczy to normalni ludzie, a popaprańców na ulicy też się
spotyka. Ciekawe kto ich inspiruje i produkuje te pseudopatriotyczne
koszulki, które teraz nawet na poczcie można kupić. Oni nawet nie plują
na inne narodowości, oni głównie plują na swoich rodaków...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-09-04 11:10:26

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> A trzeba było pomyśleć i kupić dzieciakom wrotki i rower, a nie bawić się
> z nimi w wojnę. Miałbyś mniej faszystów na ulicach teraz.

Nie ze swoimi dzieciakami, tylko z innymi- jak_byłem_dzieckiem. Reszta
twoich wniosków też do dupy
:-)

> Powrotu do zdrowia życzę.

No cóż- nie mogę ci życzyć podobnie. Musiałbym uznać, że kiedyś byłeś zdrowy

--
Chiron

9. Data: 2016-09-04 11:47:26

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> [...]
>z graczami z innych państw osobiście. Na TSach klanowych czy na czacie w
>grze. Ilość pseudopatriotów w innych krajach wcale nie jest wyższa niż u

Nie gram aż tak dużo, ale jedyne nacjonalistyczne napierdzielanki spotkałem
w Project Reality, walka odbywała się w chyba gdzieś w strefie Gazy,
oczywiście Arabowie słodzili Żydom i na odwrót :-)

10. Data: 2016-09-04 11:53:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-04 08:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem
> obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

Rozbawiłeś mi dzieciątko od samego ranka.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Nie ma mnie.
Polski Judasz
Jadąc do Frisco...
zaprawdę warto wracać do swoich starych postów
Du hast die Farbfilm Vergessen...