elastan a spandex

1. Data: 2018-11-20 13:08:26

Temat: elastan a spandex
Od: Nnn Nnn <0...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Może wiecie Drodzy Grupowicze czy jest jakaś różnica pomiędzy spandexem a
elastanem? Najbardziej interesuje mnie kwestia "przyczepności" w ubraniach do tańca
akrobatycznego. Czy w ogóle wpływa to jakoś na przyczepność? Załóżmy, że mam materiał
złożony z poliestru i elastanu lub spandexu. Za przyczepność, klejenie się itp.
będzie odpowiedzialny poliester czy elastan/spandex?