elegancka zupa zjedzona

1. Data: 2004-03-22 17:13:44

Temat: elegancka zupa zjedzona
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem z selerow wg przepisu Wladyslawa zostal podany u mnie na obiedzie z
okazji 18 syna, wyszedl bardzo smakowity, delikatny i oryginalny. Jedyne co
musialam dolozyc do przeoisu, to to, ze po polgodzinnym duszeniu pokrojonych
selerow na masle, nie udalo mi sie ich przetrzec przez sitko perlonowe i
musialam je wrzucic do dogotowania do wywaru. Mysle, ze im to nie
zaszkodzilo. Ale mam pytanie, jak myslicie moglam te selery zmiksowac, czy
wlokienka bylyby wyczuwalne? pozdrawiam MaGda