elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać

następny post »
From: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać
Date: Mon, 15 Sep 2008 09:20:25 +0200

Witam,

Niedawno kupiłem mieszkanie gdzie są na kaloryferach elektroniczne
podzielniki i mam w związku z tym pytanie: Jak "grzać" żeby z torbami
nie pójść bo słyszałem wiele różnych opinii i opowieści jak to ludzie po
rozliczeniu dostali w setkach złotych dopłaty. Czy ustawić zawór w
jednej pozycji i tak zostawić czy jak słyszałem inną opinię odkręcić na
max i jak się nagrzeje skręcić? Ale co wtedy w nocy jak te grzejniki stalowe
sie
wystudzą? Pytam bo nie miałem z tym ustrojstwem nigdy do czynienia.

--
Pzdr
Artur