elektryczna maszynka do mięsa - jaka?

1. Data: 2006-04-11 06:45:06

Temat: elektryczna maszynka do mięsa - jaka?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znudziło mi się mielenie mięsa i nie tylko na zwykłej maszynce - trochę
ciężko.
Czy możecie polecić mi jakąś maszynkę elektryczną, która byłaby niezbyt
hałaśliwa?
Dzięki i pozdrawiam.
Barbara z perspektywą mielenia mięsa na pasztet

2. Data: 2006-04-11 07:00:59

Temat: Re: elektryczna maszynka do mięsa - jaka?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> [...]
> hałaśliwa?
> Dzięki i pozdrawiam.
> Barbara z perspektywą mielenia mięsa na pasztet

Dostałem w prezencie od córki maszynkę Zelmera. Cicho pracuję.
Jeżeli będziesz kupowała to sprawdź, aby wszystkie części były z
solidnego metalu, lepiej wydać trochę więcej kasy, by była solidna.
W tych tańszych wydaję się, że ślimak jest z blachy, a sitka z
"papieru" np.Clatronica". Szwagier taką kupił i narzeka. Warto też
aby były nasadki do robienia wędlin.

Smacznego pasztetu i wesołych Świąt
Janusz

3. Data: 2006-04-11 07:06:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> hałaśliwa?
> Dzięki i pozdrawiam.
> Barbara z perspektywą mielenia mięsa na pasztet

Znacznie smaczniejszy jest pasztet, którego składniki nie zostały zmiażdżone
w maszynce do mielenia, a drobniutko posiekane bardzo ostrym nożem.
Proponuję kupić szlifierkę do noży...

4. Data: 2006-04-11 07:45:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję kupić szlifierkę do noży...

Hmm, zastanowię się :-)
Pozdrawiam
Barbara

5. Data: 2006-04-11 07:46:45

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W tych tańszych wydaję się, że ślimak jest z blachy, a sitka z
> "papieru" np.Clatronica". Szwagier taką kupił i narzeka. Warto też

Rozumiem, że ta maszynka Zelmera się sprawdza? Faktycznie, zalezy mi żeby
cicho pracowała, ale też żeby nie rozpadła się po jednym mieleniu...

Dzięki serdeczne
Barbara

6. Data: 2006-04-11 07:48:00

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że ta maszynka Zelmera się sprawdza? Faktycznie, zalezy mi żeby
> cicho pracowała, ale też żeby nie rozpadła się po jednym mieleniu...

Acha, a jaki masz model?

7. Data: 2006-04-11 07:57:34

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hałaśliwa?
> Dzięki i pozdrawiam.
> Barbara z perspektywą mielenia mięsa na pasztet

Ja miele Zelmerem typ 886.8 i jestem zadowolona. Jest cicha, solidna i od 6
lat sie sprawdza. Cena tez jest przystepna.
http://www.rtvagd.sklep.pl/?prod_id=5469

8. Data: 2006-04-11 08:22:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
> 6
> lat sie sprawdza. Cena tez jest przystepna.

http://www.meskoagd.pl/

http://www.meskoagd.pl/?page[0]=oferta_produkty&k1=2
&k2=11

A większe:
http://www.meskoagd.pl/?page[0]=oferta_produkty&k1=1
&k2=2

lub robot:
http://www.meskoagd.pl/?page[0]=oferta_produkty&k1=1
&k2=1

Jeszcze większe:
http://www.spomasz-naklo.com.pl/W_70S.php?tit=Oferta

lub robot:
http://www.spomasz-naklo.com.pl/MKuch.php?tit=Oferta

9. Data: 2006-04-11 17:51:55

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> Acha, a jaki masz model?

Dopiero wróciłem z pracy i czytam twoje pytanie, odpowiadam:
1. Nie rozpadła się, a często z niej korzystam
2. Jest to model Diana
3. Cicho pracuje

Jeżeli kupisz tę lub podobna to przyjemnej pracy z niej i gotowania

Alleluja
Janusz

10. Data: 2006-04-11 17:55:42

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> Acha, a jaki masz model?

Dopiero wróciłem z pracy i czytam twój tekst więc odpopwiadam:
1. Nie rozpadła się, a często z niej korzystamy
2. Cicho pracuje
3. Model Diana

Jeżeli kupisz przyjemnego korzystania (nie pracje w Zelmerze)
Alleluja
Janusz

DOKONALO SIE
kuchenka gaz. lodówka
Cypr - co koniecznie zjeść?
salatka na 'jajeczko'
potrawa z wołowiny dla schorowanego staruszka na swieta