elementy bez ucinania nitki

1. Data: 2008-12-02 16:54:44

Temat: elementy bez ucinania nitki
Od: Kaska27s <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.com/janice200801/rcduyD02#52
74693390200694962
zobaczcie jaki fajny album,bardzo lubie rzeczy z elementow ale nie znosze
chowac nitek i jest swietne rozwiazanie
pozdrawiam kasias

2. Data: 2008-12-03 10:26:22

Temat: Re: elementy bez ucinania nitki
Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam to samo z możliwością pobrania do picasy
http://picasaweb.google.com/refer2006/rcduyD#

3. Data: 2008-12-03 12:40:36

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska27s pisze:

> [...]
> zobaczcie jaki fajny album,bardzo lubie rzeczy z elementow ale nie
> znosze chowac nitek i jest swietne rozwiazanie
Fakt bardzo wiele ciekawych albumow tam jest. Szkoda tylko ze sciagac
trzba po jednej fotce...

4. Data: 2008-12-03 17:58:15

Od: Emka <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 13:40, Grazyna <m...@g...pl> wrote:

274693390200694962

> Fakt bardzo wiele ciekawych albumow tam jest. Szkoda tylko ze sciagac
> trzba po jednej fotce...

Witam.
Też tak myślałam, ale dziś zaglądając do tego albumu, który faktycznie
jest ciekawy, pomyślałam, że musi być jakiś sposób na tę picasaweb...
No i metodą prób i błędów doszłam. U mnie przynajmniej działa. Otóż po
prawej stronie każdego albumu jest link RSS (mniejsza z tym co to, bo
się na tym nie znam). Po kliknięciu u mnie otwiera się to jako strona,
gdzie znajdują się linki to wszystkich plików albumu. Korzystając z
bardzo fajnego dodatku do firefoxa (bo w takiej przeglądarce to u mnie
działa) mianowicie DownThemAll można ściągnąć wszystkie obrazki
jednocześnie.

Pozdrawiam, Emilia

P.S. To mój pierwszy post na grupę (chociaż grupę przeglądam od kilku
lat), więc proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że pomogłam... :-)

5. Data: 2008-12-04 10:48:06

Od: Milady <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emka wrote:

> [...]
>
> P.S. To mój pierwszy post na grupę (chociaż grupę przeglądam od kilku
> lat), więc proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że pomogłam... :-)

Dzięki, bardzo chętnie wypróbuję ten sposób! :)

Pozdrawiam,
M.

6. Data: 2008-12-04 13:20:08

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

274693390200694962

> pomyślałam, że musi być jakiś sposób na tę picasaweb...

w ogóle to picasaweb jest dziwna,
u mnie w pierwszym linku nie ma przyciksku "pobierz", a w drugim linku
jest, ale tylko w jednej przeglądarce (K-Meleon); w firefoksie
niestety ten przycisk nie pokazuje się;
natomiast podczas oglądania pojedyńczych zdjęć (z drugiego linku)
można skorzystać z "pobierz" w firefoksie; lepiej pobierać tym
przyciskiem niż zapisywać (zapisz obrazek jako) - lepsza jakość
zazwyczaj;
proponuję więc wypróbowanie wszystkich dostępnych przeglądarek z
różnymi ustawieniami :)

pozdrawiam
A.

7. Data: 2008-12-04 17:07:58

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 14:20, Mylum <m...@t...pl> wrote:

> proponuję więc wypróbowanie wszystkich dostępnych przeglądarek  z
> różnymi ustawieniami :)
>
> pozdrawiam
> A.

Przy używaniu Internet Explorer - jest, więc kiedy chcę coś ściągnąć,
korzystam z tej przeglądarki, chociaż na co dzień używam firefoxa.
Mono
Mój blog - www.jot-en.bloog.pl tym razem nie o robótkach :-)) "Zajrzyj
tu do nas koniecznie"

Stronka z obrazami i reprodukcjami.
test
xxx - adres do Suzy Z.
bawełna Maxi, bawełna Monika
OT strona z wzorami potrzebuję pomocy :)