doktor J. Krzysiak - KRAKÓW, Kopernika

1. Data: 2006-08-10 07:23:07

Temat: doktor J. Krzysiak - KRAKÓW, Kopernika
Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie Panie,
czy któraś z Was leczy się u doktora Krzysiaka?
chciałam się do niego zapisać ale w sekretariacie poinformowano
mnie, że już nie przyjmuje nowych pacjentek. W związku z tym
chciałabym zapytać czy któraś z Was leczy sie u niego prywatnie?
jeśli tak to ile wizyta kosztuje i czy długo trzeba czekać na
terminy. Może ktoś zechce uprzejmie podać numer telefonu lub adres
gdzie doktor przyjmuje prywatnie?

2. Data: 2006-08-10 07:25:15

Temat: KrzysiEk
Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomyłka - doktor Krzysi_E_k :)

3. Data: 2006-08-10 08:51:50

Temat: Re: doktor J. Krzysiak - KRAKÓW, Kopernika
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lili" <l...@b...pl> napisała ...

> czy któraś z Was leczy się u doktora Krzysiaka?

Chodzi zapewne o Krzyśka (przez "e").
Ja się przez chwilę leczyłam, kiedy jeszcze mieszkałam
w Krakowie. Ładnych parę lat temu to było,
ale już wtedy on był "sława" i pacjentki się
do niego drzwiami i oknami pchały.
Do dzisiaj nie rozumiem dlaczego.
Może dlatego, że jak ognia unika badania wziernikiem
i w ogóle sadzania pacjentek na fotelu.
Jedna moja koleżanka (pacjantka w/w) swoje pierwsze
w życiu badanie ginekologiczne przeżyła ... uwaga ...
w 8 miesiącu ciąży. A na wizyty chodziła regularnie.
Mnie raz badał. Nigdy wcześniej (ani później) nie wiedziałam,
że zwykłe badanie ginekologiczne może być bolesne.
Ale może to kara była, bo się tego badania dosyć stanowczo domagałam.
Tak poza tym to w niczym mi nie pomógł.
Przyszłam z powodu bardzo nieregularnego
miesiączkowania, to mnie zapytał, czy za mąż
w najbliższym czasie chcę wyjść (???).
A skoro nie, to w czym właściwie problem.

Ja bym się zastanowiła, czy waro się tak upierać
na wizytę właśnie u niego. Szczególnie prywatną.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2006-08-10 10:53:12

Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobrze wiedzieć :-)
ja się nie upieram. po prostu znajoma poleciła mi tego lekarza bo
miała podobne problemy jak moje.

mam trądzik w wieku 24 lat. zaniepokoiło mnie to trochę, do tego
kosmetyczka zasugerowała badania testosteronu, wyszło, że mam
podwyższony i to dużo.

dlatego chciałabym sie skonsultować z jakimś dobrym lekarzem -
pytałam kiedyś na grupie zy zgłosić sie z tym do ginekologa,
endokrynologa czy dermatologa. Nie wiem gdzie sie udać bo każdy mówi
co innego
ginekolog powiedział mi żebym przyszła, dermatolog też - nie wiem
czy dlatego że każdy chce kase zedrzeć czy po prostu do każdego
powinnam pójść się zbadać.nie znam sie na tym.

a tak BTW, czy przy podwyższonym testosteronie nie ma problemów z
zajściem w ciążę?

Pozdrawiam serdecznie

Mała Mi napisał(a):

> w życiu badanie ginekologiczne przeżyła ... uwaga ...
> w 8 miesiącu ciąży. A na wizyty chodziła regularnie.

normalnie mnie tym dobiłaś! co za lekarz??!!

> miesiączkowania, to mnie zapytał, czy za mąż
> w najbliższym czasie chcę wyjść (???).
> A skoro nie, to w czym właściwie problem.

dowcipniś :)

5. Data: 2006-08-10 14:41:19

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Krakowa mam daleko, więc w kwestii polecenia konkretnej osoby nie
pomogę.

W kwestii wyboru specjalizacji, to głosowałbym raczej za ginekologiem.
Problemy ze skórą są SKUTKIEM zaburzeń, którymi z założenia powinien się
zająć ginekolog. I wcale nie uważam, że na poziomie prywatnego /
przychodnianego ginekologa sprawa się musi skończyć. Zadaniem lekarza
będzie w tym przypadku nie tylko pozbycie się trądzika, ale przede
wszystkim sprawdzenie, czy te zaburzenia hormonalne nie wiążą się z
poważniejszymi konsekwencjami.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2006-08-10 15:27:58

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał ...

> W kwestii wyboru specjalizacji, to głosowałbym raczej za ginekologiem.

A jeszcze lepiej, żeby to był ginekolog-endokrynolog.
I wzmiankowany tutaj lekarz akurat to kryterium spełnia.
Ale nie on jeden w całym Krakowie, chociaż faktem jest,
że specjalizacja stosunkowo rzadka.

Pozdrawiam !
Mała Mi

7. Data: 2006-08-10 16:21:48

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 16:41:19 +0200, Piotr napisał(a):
> [...]
> będzie w tym przypadku nie tylko pozbycie się trądzika, ale przede
> wszystkim sprawdzenie, czy te zaburzenia hormonalne nie wiążą się z

dzięki za odpowiedź

A jakie konkretnie konsekwencje się z tym wiążą?
czy mogą to być problemy z późniejszym zajściem w ciążę?

Chciałabym poczytać coś na ten temat jednak nie wiem nawet co wpisać w
google. Jakieś słowa klucze?

8. Data: 2006-08-10 21:11:31

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewentualne konsekwencje zależą od konkretnych zaburzeń. Wiem o Tobie
tylko tyle, że masz 24 lata, kłopoty z cerą i podwyższony testosteron.
Chyba nie sądzisz, że na tej podstawie odpowiem, jakie mogą być
konsekwencje? Oczywiście mógłbym wymienić kilka statystycznie
najczęstszych możliwości, ale tego nie zrobię. Jak już parę razy tu
pisałem, nie lubię pytań w stylu "....Co to może być?" - WSZYSTKO.
Dyskutować można, ale o konkretach.

Tak, podwyższony poziom testosteronu może powodować kłopoty z zajściem w
ciążę.

Google hint: PCOS

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2006-08-10 21:28:28

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 23:11:31 +0200, Piotr napisał(a):
> [...]
> Dyskutować można, ale o konkretach.
>
> Tak, podwyższony poziom testosteronu może powodować kłopoty z zajściem w

DZIĘKI
chodziło mi właśnie o kilka najczęstszych problemów

resztę dowiem się od swojego lekarza po badaniach.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc

10. Data: 2006-08-11 10:12:55

Temat: endokrynolog-ginekolog - Kraków
Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

a czy ktoś może polecić dobrego endokrynologa-ginekologa w Krakowie?

płyn do oczu dla kontaktowców
Krem na trądzik "Kamille Zinci "- czy warto??
Usuwanie włókniaka miękkiego na skórze
Jakie USG przy podejrzeniu torbili?
zaczerwienione oczy