farba lateksowa

1. Data: 2007-10-12 19:57:58

Temat: farba lateksowa
Od: "darek.wj" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

- czy można zagruntować ścianę rozcieńczoną farbą lateksową, tą samą którą
chcę pokój wymalować (ściany są już pomalowane zwykłą farbą niezmywalną) ?

- jakiego producenta farbę lateksową wybrać?

dzięki za porady/opinie

2. Data: 2007-10-14 19:30:13

Temat: Re: farba lateksowa
Od: "Iwanek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek.wj" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> - czy można zagruntować ścianę rozcieńczoną farbą lateksową, tą samą którą
> chcę pokój wymalować (ściany są już pomalowane zwykłą farbą niezmywalną) ?

nie

> - jakiego producenta farbę lateksową wybrać?

np. Dulux

3. Data: 2007-10-15 07:55:44

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
wówczas przez agenta o pseudonimie 'darek.wj' słowa
spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

> - czy można zagruntować ścianę rozcieńczoną farbą lateksową, tą samą którą
> chcę pokój wymalować (ściany są już pomalowane zwykłą farbą niezmywalną) ?

Ja malowałem specjalnym gruntem pod farby lateksowe

> - jakiego producenta farbę lateksową wybrać?

http://www.magnatfarby.pl
Pięknie się maluje.

--
TomaSz.

Blok bez podpiwniczenia
Firma która wybuduje dom - z referencjami i z polecenia
Proszki...
Jakie "oczko" halogenowe do łazienki?
robienie wycięć w glazurze, glazura, cięcie, płytki ceramiczne