feminizm w kosciele (link)

91. Data: 2011-06-07 21:04:21

Temat: Re: feminizm w kosciele (link)
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-07 22:06, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Po co ankieta? Jest o wiele prostszy sposób, tylko bardziej
> czasochłonny, ale też bardziej wiarygodny. Wystarczy przejrzeć archiwum
> pod kątem - kto ma najwięcej pretensji, uwag, oczekiwań; kto demonstruje
> najwięcej niezadowolenia i udziela najwięcej "dobrych" rad i wskazówek
> innym. Ci najbardziej są 'nienormalni', którzy najwięcej
> 'nienormalności' widzą u innych.

> To o mnie- powiedz, że to o mnie, proszę Cię. Mnie miałaś na myśli- prawda?
> :-)

A Ty to zaraz byś chciał tak szybko i prosto, ha!

Qra

92. Data: 2011-06-07 21:05:37

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-07 21:55, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> najwięcej niezadowolenia i udziela najwięcej "dobrych" rad i wskazówek
> innym. Ci najbardziej są 'nienormalni', którzy najwięcej

Zaraz zaraz... mieliśmy się skupić na normalnych czy na prawdziwych?

Qra

93. Data: 2011-06-07 21:07:16

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-07 21:50, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

Szczególnie wzmocnione też?

Qra
--
patrząca w kierunku Grunwaldu

94. Data: 2011-06-08 09:55:54

Temat: Re: feminizm w kosciele (link) [ort]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2011 11:14:40 +0200, Piotrek napisał(a):

> Litości! Co sobie zrobił?

I cóż się dziwić, że nie chcą ludziska z Ghostkiem dyskutować - co rusz to
busz... byków... upsss - wołów :-)

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

95. Data: 2011-06-08 10:15:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

======================

=======================­==

> [...]
>
> Moznaby zrobic taka ankiete z zaznaczeniem normalny - nienormalny. I
> na koniec by bylo wiadomo: Ten na 100% normalny, tamten zupelnie

A znasz jakiś OBIEKTYWNY test?
3-)

96. Data: 2011-06-08 10:26:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2011 20:57:14 +0200, Stalker napisał(a):

> "czy zaprosiłbyś z
> własnej woli na imprezę do domu"

A to można kogoś ZAPRASZAĆ z musu?

97. Data: 2011-06-08 10:30:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:55:52 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> najwięcej niezadowolenia i udziela najwięcej "dobrych" rad i wskazówek
> innym. Ci najbardziej są 'nienormalni', którzy najwięcej

No ale tylko ankieta czarno na bialym pokaże, KTO widzi najwięcej tej
nienormalności u innych 333-)

98. Data: 2011-06-08 10:32:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2011 22:06:20 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> 'nienormalności' widzą u innych.

> To o mnie- powiedz, że to o mnie, proszę Cię. Mnie miałaś na myśli- prawda?

Nie, Chironie - medea miała niewatpliwie na myśli tylko osoby chętne do
wypełnienia takiej ankiety lub do przejrzenia archiwum "pod kątem" :-)

99. Data: 2011-06-08 10:36:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Jun., 12:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A to można kogoś ZAPRASZAĆ z musu?