feminizm w kosciele (link)

11. Data: 2011-06-06 16:17:17

Temat: Re: feminizm w kosciele (link)
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:isigrm$h76$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> Iwon(K)o- znów mnie molestujesz. Wiem, o co Ci chodzi z tym macaniem- i
> nie dam się wciągnąć
> :-)

masz nierowno pod sufitem.
i.

12. Data: 2011-06-06 16:53:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> masz nierowno pod sufitem.
> i.
hihi

kiwiko

13. Data: 2011-06-06 20:42:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup

> [...]
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> Iwon(K)o- znów mnie molestujesz. Wiem, o co Ci chodzi z tym macaniem- i

masz nierowno pod sufitem.
No nie- teraz to przegięłaś. Czy możesz mi podać nick jednej osoby z tej
grupy, która ma równo pod sufitem? My tu wszyscy mamy nierówno- nikt
normalny tu nie ma szans.
:-)~

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

14. Data: 2011-06-06 20:45:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> masz nierowno pod sufitem.
> i.
hihi
===
No i oprócz tego, że masz nierówno pod sufitem- jak my wszyscy- to
wyróżniasz się bezinteresowną nienawiścią. Z tym jesteście z Ghostem
podobni: jak tylko mu się wydaje, że ktoś jest w jakiś- tam sposób przeciw
nie- zaraz się przyłącza. Nawet w najgłupszy sposób. Musisz mieć bardzo
ściśnięte mięśnie twarzy- prawda?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

15. Data: 2011-06-06 20:53:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> hihi
===
> [...]
> nie- zaraz się przyłącza. Nawet w najgłupszy sposób. Musisz mieć bardzo

a to nie wiesz tego na pewno?

kiwiko

16. Data: 2011-06-06 21:02:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
> [...]
===
> [...]
> nie- zaraz się przyłącza. Nawet w najgłupszy sposób. Musisz mieć bardzo

a to nie wiesz tego na pewno?

=====
Pewności nie ma- ale tak wyglądają osoby pielęgnujące w sobie złość- jak Ty.
Dobra wiadomość jest taka, że Ty możesz to zmienić. Zła- sama się w ten
sposób niszczysz- w sensie dosłownym.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

17. Data: 2011-06-06 21:13:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
.pl...

===

=====
> [...]
> Ty. Dobra wiadomość jest taka, że Ty możesz to zmienić. Zła- sama się w
> ten sposób niszczysz- w sensie dosłownym.

to widzisz mnie w tej szklanej kuli?
a może siebie?

kiwiko

18. Data: 2011-06-06 21:22:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
> [...]
===

=====
> [...]
> Ty. Dobra wiadomość jest taka, że Ty możesz to zmienić. Zła- sama się w
> ten sposób niszczysz- w sensie dosłownym.

====
To niczego nie zmieni- czy się odgryziesz, czy nie. Tak czy owak- Twoja
własna złość Cię zniszczy. I- mam takie przekonanie- już Cię niszczy. Na
wszystko, co Cię w życiu spotkało- sama sobie zapracowałaś- jak każdy. A
skoro Cię spotyka tyle złego- to_przyciągnęłaś_to_swoją_złością.
A teraz szczekaj, kundelku. Poszarp mnie za nogawki, obsraj buty- a co sobie
będziesz żałować:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

19. Data: 2011-06-06 21:25:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
.pl...

.pl...

===

=====

====
> [...]
> skoro Cię spotyka tyle złego- to_przyciągnęłaś_to_swoją_złością.
> A teraz szczekaj, kundelku. Poszarp mnie za nogawki, obsraj buty- a co

bredzisz
jak zawsze :)

kiwiko

20. Data: 2011-06-06 21:29:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

bredzisz
jak zawsze :)
To udowodnij mi to- będę mile zaskoczony.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

"drobna, urocza wpadka"-inna wersja