fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe

1. Data: 2003-07-17 15:08:24

Temat: fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe
Od: "H_Ania" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Juz dziesiec, moze nawet wiecej lat temu zaczelam chorowac. Nie wiedzialam
tylko, co mi jest. Dzialy sie ze mna przedziwne rzeczy.Przeszlam przez mase
roznych badan, czesto bardzo szczegolowych, az wreszcie...

Stwierdzono u mnie fibromialgie. Bol towarzyszy mi we wszystkim. Jedna z
teorii mowi, ze rozwinela sie na podlozu dlugotrwalych zaburzen narzadu
zucia ( czego efektem jest przemieszczenie krazkow w stawach i stan
zapalny). 24 godziny na dobe nosze specjalna szyne lecznicza. Jednak
niewiele mi ona pomaga, mimo, ze ma dawac ulge. Czesto ja musze wyjmowac z
ust, tak bardzo napina mi sie i boli twarz, szyja.
Trudne to. Bardzo trudne.

Szukam kontaktu z osobami, ktore same doswiadczaja/moze doswiadczaly
podobych praoblemow. Tych wszystkich dziwnych dolegliwosci jak ja...Ot,
chocby po to , by nie czuc sie samotnie i tak...bezradnie.

Bede wdzieczna za kontakt-potrzebuje poczucia, ze nie jestem w tym sama. A i
nadziei na lepsze.

Pozdrawiam z Krakowa,

Ania

2. Data: 2003-07-19 18:02:50

Temat: Re: fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ania
>
> Wiem jak Cię boli ja od 1,5 roku mam fibromialgię karku(szyja) nie wiem już
co robić tak mnie boli.Gdzie się leczysz? Ja też jestem z Krakowa. Pozdrawiam.
Lilka

Po obciazeniu glukoza..
Bioparox i alkochol
visceroptosis